کد خبر: 1117911
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
کنعانی خطاب به وزیر خارجه انگلیس:
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه نگاری آزاد گفت: آقای وزیر، شما با این شعار‌های دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) دوم آذر ماه در توئیتی در واکنش به اظهارات اخیر «جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس درباره تشدید حفاظت از کارکنان شبکه تروریستی ایران اینترنشنال و ادعای حمایت از روزنامه نگاری آزاد نوشت: وزیر خارجه رژیمی که میزبان و حامی شبکه‌ای است که آزادانه ترور، خشونت و آشوب را علیه ملت و امنیت ملی ایران ترویج می‌کند، مدعی است که «ما اهمیت روزنامه نگاری آزاد و صادقانه را واقعا جدی می‌گیریم.»

وی افزود: آقای وزیر، شما با این شعار‌های دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.

«جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با رسانه سعودی الشرق الاوسط چاپ لندن درباره تشدید حفاظت این کشور از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» عنوان کرد: «ما امنیت مردم در بریتانیا را به نحوی باورنکردنی جدی می‌گیریم. ما اهمیت روزنامه‌نگاری آزاد، صادقانه و باز را به‌طور باورنکردنی جدی می‌گیریم و وقتی معتقدیم تهدیداتی در خاک بریتانیا وجود دارد، به وضوح پاسخ می‌دهیم». (اینجا بخوانید)

وزیر خارجه انگلیس پیش از این و در پی اغتشاشات اخیر در ایران نیز از اغتشاشگران حمایت کرده بود. این کشور همچنین در این راستا تحریم‌هایی را علیه تعدادی از مقامات و نهاد‌های ایرانی اعمال کرده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار