کد خبر: 1111006
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
غلامرضا مسکنی

پسر عاشق‌پیشه وقتی عشق اینستاگرامی‌اش به او جواب رد داد، به زندگی‌اش پایان داد. بررسی‌های جنایی نشان می‌دهد به احتمال زیاد فرد مورد نظر دختر نبوده و پسر عاشق پیشه را در فضای مجازی فریب داده‌است.
چند روز قبل مردی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از دختر ناشناسی به اتهام دست داشتن در مرگ پسر ۲۱ ساله‌اش شکایت کرد.
شاکی در توضیح ماجرا به قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس شعبه چهارم گفت: «پسرم فردی آرام و احساساتی بود. او همیشه سرش به کارهایش گرم بود و کمتر با دوستانش رفت و آمد داشت. مدتی بود در فضای مجازی فعالیت زیادی داشت و من و مادرش هم فکر می‌کردیم او با دوستانش ارتباط مجازی دارد یا اینکه دنبال کسب و کار اینترنتی است، اما چندی قبل به سراغم آمد و به من گفت عاشق شده‌ام و از من خواست برای او به خواستگاری بروم.
پسرم گفت: «پدر اگر اینترنتی عاشق دختری شده‌باشم برای من به خواستگاری می‌روی» در حالی که شوکه شده‌بودم، سؤال کردم او و خانواده‌اش را می‌شناسی. پسرم سکوت کرد و من هم فهمیدم پسرم اصلاً دختر مورد نظرش را نمی‌شناسد و فقط به صورت پیامکی با او در ارتباط است. قرار شد وقتی او را شناخت در فرصت مناسب به خواستگاری‌اش برویم. مدتی گذشت و پسرم در این مورد با من حرفی نزد و من هم فکر کردم ارتباط اینترنتی‌اش با دختر جوان قطع شده‌است.»
مرگ اینترنتی
شاکی ادامه داد: «چند شب قبل خانه یکی از بستگان شام دعوت بودیم، اما پسرم با ما نیامد و در خانه ماند. پس از بازگشت از میهمانی وقتی وارد آپارتمان شدیم، داخل پذیرایی با صحنه دردناک و دلخراشی روبه‌رو شدیم به طوری که همسرم با دیدن پسرم بی‌هوش شد. پسرم روی زمین افتاده‌بود و نفس نمی‌کشید و وقتی هم اورژانس رسید، اعلام کرد بر اثر مسمومیت دارویی فوت کرده‌است. پسرم خیلی آرام بود و مرگش به این روش برای ما باورش سخت است و به همین‌خاطر سعی کردیم علت و انگیزه مرگ او را پیدا کنیم. چند روزی تحقیق کردیم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم تا اینکه دخترم وارد اینستاگرام پسرم شد. آن لحظه فهمیدیم او تا آخرین لحظه مرگش با دوست اینترنتی‌اش رابطه پیامکی داشته‌است. پسرم از او خواستگاری کرده‌بود، اما دختر ناشناس به او جواب رد داده‌بود. حتی به او پیام داده‌بود اگر به خواسته‌اش جواب رد بدهد، خودش را می‌کشد. زمانی که ما در میهمانی بودیم پسرم چند باری به او پیام داده‌بود، اما دختر ناشناس جواب نداده‌بود و بعد هم پسرم از صحنه خودکشی‌اش فیلم تهیه کرده و برای دختر مورد علاقه‌اش فرستاده‌بود. الان از آن دختر ناشناس که باعث مرگ پسرم شده‌است، شکایت دارم.»
تحقیقات جنایی
با طرح این شکایت پرونده برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
بررسی‌ها نشان داد پسر عاشق پیشه شش ماه قبل در اینستاگرام با فردی که خودش را دختر معرفی کرده، آشنا شده‌است. در این مدت پسر فوت‌شده به صورت پیامکی با او در ارتباط بوده و از پیام‌ها مشخص است که به شدت دلباخته او بوده‌است. به طوری که بار‌ها پیام داده زندگی بدون او برایش غیر‌ممکن است.
پسر جوان، اما در این مدت حتی تلفنی هم موفق به صحبت با فرد مورد نظر نشده و هر زمانی که از او خواسته به صورت تلفنی یا تصویری با او صحبت کند، وی قبول نکرده‌است. در بررسی‌های بعدی مشخص شد شب حادثه وقتی فرد مورد نظر به پیام‌های او توجهی نمی‌کند و به خواستگاری‌اش جواب رد می‌دهد، پسر فوت شده ابتدا یک فیلم از خودش برای او می‌فرستد که قصد دارد به خاطر او به زندگی‌اش پایان دهد و در ادامه هم فیلم صحنه مرگش را برای او می‌فرستد، اما فرد مورد نظر هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.
بدین ترتیب با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات برای شناسایی فرد اینترنتی ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار