کد خبر: 1107963
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیست با یورش به مناطقی در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری با جوانان فلسطینی درگیر شدند.
نظامیان صهیونیست به منطقه باب الزاویه و دوار المناره واقع در مرکز شهر الخلیل یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیست در این حمله به سوی فلسطینیان بمب صوتی و گاز اشک آور پرتاب کردند.

همچنین شهرک نشینان صهیونیست نیز در شهر «بات یام» در فلسطین اشغالی به چهار شهروند فلسطینی حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر روز چهارشنبه نیز برای بازداشت یک جوان فلسطینی تحت پیگرد، وارد روستای دیرالحطب در شرق شهر نابلس شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که علاء ناصر احمد زغل جوان ۲۱ ساله فلسطینی در درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در روستای دیرالحطب در شرق نابلس براثر اصابت گلوله به سر، زخمی شد و به شهادت رسید.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار