کد خبر: 1105951
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
در سایه تلاش برخی کشور‌های مرتجع عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پاکستان بار دیگر با عادی سازی روابط با تل آویو مخالفت کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: در سایه تلاش فزاینده برخی کشور‌های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پاکستان بار دیگر با عادی سازی روابط با تل آویو مخالفت کرد.

بر همین اساس، «بلال بوتو زرداری» وزیر خارجه پاکستان ضمن مخالفت با هر گونه عادی سازی روابط با تل آویو، تاکید کرد که موضع کشورش در قبال مسئله فلسطین کاملا واضح بوده و تغییر نکرده است.

وی در یک نشست خبری در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: اجازه دهید اینجا تاکید کنم که موضع ما در قبال مسئله فلسطین کاملا واضح است و سیاست خارجی پاکستان تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی ادامه داد: دفتر من روز پنجشنبه گذشته در بیانیه‌ای اتهام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرده است و موضوعات این چنینی هیچ ارتباطی به دولت پاکستان ندارد.

گفتنی است، وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای از حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشت خود حمایت و تاکید کرده است که این حق قابل دخل و تصرف و چشم پوشی نیست.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که مسئولان پاکستان در راستای عادی سازی روابط با تل آویو در سال ۲۰۲۱ به اراضی اشغالی سفر کرده اند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار