کد خبر: 1100485
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رینگ جنوبی سد کمال صالح با قول مساعد وزیر نیرو تا دهه فجر امسال به شمال شهر اراک متصل و تمام شهروندان اراکی از نعمت آب این سد برخوردار می‌شوند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات اجرایی مجمتع آبرسانی امیرکبیر واقع در ضلع شمالی اراک کلید خورده و برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: با اجرای طرح آبرسانی مجمتع امیرکبیر، مشکل کم‌آبی ۳۶ روستای شمال اراک حل می‌شود. 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه اراک به عراق همزمان با اربعین امسال دایر می‌شود، اظهار داشت: در صورت استقبال مردم ، پروازها استمرار خواهد داشت.

آصفری ادامه داد: پیگیری‌های لازم در خصوص اعزام زائران اربعین حسینی به کربلای معلی از فرودگاه اراک با سازمان فرودگاه‌های کشور صورت گرفته و امید است این اقدام مثبت، مقدمه‌ای برای پروازهای دائمی فرودگاه اراک به عتبات عالیات و مدینه منوره‌ باشد.

وی عنوان کرد: هزینه رفت و برگشت پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک به فرودگاه نجف ۶۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است. 

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی هوای اراک نیز گفت: نمایندگان مجلس با توجه به حیطه اختیارات خود می‌توانند نسبت به واحدهای تولیدی آلاینده به وزرای مربوطه تذکر دهند و در خصوص تعیین تکلیف صنایع و ممنوعیت بهره گیری از سوخت مازوت ورود کنند اما در برخی موارد نیز از حیطه اختیارات نمایندگان خارج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار