کد خبر: 1099634
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
سربازان گمنام امام زمان (عج) ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند؛ دستگیر کردند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سربازان گمنام امام زمان (عج) ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند؛ دستگیر کردند.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد:

یا عرض تسلیت ایام مصیبت آل‌الله و دعا برای قبولی عزاداری‌ها، به استحضار ملّت شریف ایران اسلامی می‌رساند که سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در سه روز گذشته، ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش را که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) اعزام شده بودند، دستگیر کردند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از ناکامی بزرگ هفته گذشته در انفجار یک مرکز حساس کشور توسط تروریست‌های تجزیه طلب موسوم به کومله، به‌دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن آن شکست سنگین و ترمیم روحیه‌ی سرسپردگانش بود، این‌بار تلاش کرد تا از طریق تیم‌های تکفیری - داعشی برای عملیات تروریستی خود در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اقدام نماید؛ که با آمادگی پیشینی مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات و تحت نظر داشتن مُزدوران از مبدأ ترکیه و عراق، تروریست‌های تکفیری را در دو منطقه غرب و جنوب کشور بازداشت و کلیه‌ی تجهیزات انفجاری، وسایل ارتباطی و سلاح‌های همراه آن‌ها را به‌طور سالم کشف و ضبط کردند.

ضمناً با توجه به تیراندازی تروریست‌ها در زمان بازداشت، دو دلاور مرد گمنام مجروح شدند که ان‌شاءالله مشمول ادعیه‌ی عزاداران حسینی قرار گیرند.

سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) اعلام می‌نمایند که مقتدرانه، هوشمندانه و با بذل سلامتی و جان خویش از امنیت کشور و آرامش مردم سرافراز ایران اسلامی حراست می‌نمایند.

در عین حال از هیآت، تکایا و سایر مجالس عزاداری و از کلیه عزاداران حسینی تقاضا دارند که در این ایّام ضمن دعای بیش از پیش برای موفقیت همه مرزداران و حافظان امنیّت کشور و شکست دشمنانش، همچون گذشته با هوشیاری کامل، هر مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (۱۱۳) یا نیرو‌های امنیتی و انتظامی حاضر در محل گزارش نمایند.

همچنین به اشغالگران بیت‌المقدس شریف و مُزدوران تکفیری – داعشی و تجزیه‌طلبان تروریست اعلام می‌نمایند که برای اقدام ناکامِ خود نیز با پاسخ کوبنده‌ی جان برکفان گمنام ملّت بزرگ ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار