کد خبر: 1098324
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
زارع

به گزارش جوان آنلاین استان قزوین جلسه هماهنگی و پشتیبانی اجرای مأموریت های قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زایی استان و اقتصاد مقاومتی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در محل قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران بیان کرد: خدمات ارایه شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، باعث افتخار همه ماست و آنچه افتخارامیزتر است بالا بودن پرچم قرارگاه مزین به نام سپاه پاسداران است.

وی گفت: هر کجا سخنی از پیشرفت و آبادانی در عرصه های توسعه و محرومیت زدایی و غیره است نام پرافتخار قرارگاه خاتم الانبیا(ص) می درخشد و خدمات گسترده قرارگاه خاتم الانبیا برای مردم امیدآفرین است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: امروز همه به سپاه امید دارند و با نگاهی به خدمات ارایه شده در جامعه این مصداق وجود دارد که سپاه برای خدمت به مردم آمده و این باور در مردم شکل گرفته که سپاه کارهای بر زمین مانده را به خوبی به سرانجام می رساند.

سردار آتانی با اشاره به خدمات گسترده بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در محرومیت زدایی عنوان کرد: امروز خدمات گسترده بسیج سازندگی استان قزوین به گونه ای است که مجموعه مدیریت استان با یقین به این خدمات و رفع محرومیت های استان، برای همراهی صد درصدی با ما اعلام آمادگی کرده و درخواست های بسیج سازندگی با اولویت از سوی مدیران دستگاه ها رفع می شود.

وی افزود: امروز نگاه سپاه و بسیج سازندگی ارایه خدمات با کیفیت در کمترین زمان ممکن به جامعه هدف است و مصداق این واقعیت فعالیت جهادگران بسیجی در پروژه بزرگ مجتمع های آبرسانی استان است که اتمام این پروژه پیش از موعد مقرر با بالاترین کیفیت خواهد بود و برای این منظور تمام ظرفیت سپاه استان به همراه دستگاه ها پای کار آمده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه برای تزریق امید و نشاط آفرینی در جامعه تلاش می کند و برای خدمت بی منت به ولی نعمتان از هیچ ظرفیت و کوششی دریغ نمی نمایید.

سردار آتانی با اشاره به دغدغه های موجود در بحث ساخت جاده الموت به تنکابن یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری در جلسات تصمیم گیری برای ایجاد اعتبار بسیار تلاش کردیم و اعتباری در این سفر برای پروژه جاده الموت به تنکابن تعیین شد و اگر این پروژه مستمرا ادامه نیابد، تمام زحمات پیشین از بین خواهد رفت و نیازمند اعتبارات بیشتر خواهد بود و این موضوع نیازمند پیگیری است. لذا ما بعنوان نیروهای کف میدان آمادگی ادامه پروژه را داریم و فقط نیازمند طرح موضوع و ایجاد اعتبار برای بازسازی بخش هایی است که نیاز به بازسازی مجدد دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر