کد خبر: 1098134
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد؛
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت هزاران نفر از نخبگان جوان و گمنام در این حوزه گفت: ملت ایران بدانند که سرمایه خوبی به لطف خدا در این حوزه داریم و امروز متوسط سن این دانشمندان ۳۵ سال است.
سرویس دفاعی جوان آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده با بیان اینکه پهپاد غزه یکی از هزاران طرح‌های نیروست افزود بازخورد دشمن را در این حوزه ببینید و سخنان آن‌ها را دنبال کنید، که امریکایی‌ها با اشاره به حوزه کوچک پهپادی می‌گویند این بخش برتری هوایی آن‌ها را بعد از ۸۰ سال از بین برده است.

وی افزود:آن‌ها می‌گویندحوزه هو افضا و قدرت پهپادی و موشکی مساله‌ای مهمتر از هسته‌ای است والبته این را هم بدانند در حوزه پدافندی نیز روال کار همین است و به لطف الهی این قدرت امروز در همه حوزه‌ها ایجاد شده است.

حاجی زاده اضافه کرد: اینکه دشمن به این توانمندی اقرار می‌کند باید عمق مساله را متوجه بشوید و بحمداله امروز کشورو نیرو‌های مسلح ما و سپاه جایگاه ارزنده و برتری واقعی دارندو دشمن نیز اعتراف میکند که فشار حداکثری شکست مفتضحانه خورد و تحریم‌های فلج کننده شکست خورد و این معضلاتی که دامن امریکا را گرفته است به خاطر ایران است.

وی همچنین درباره ارتباط گیری برخی کشور‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: بعضی‌ها در حال پناه بردن به رژیم صهیونسیتی هستنددر حالی که این رژیم یک غده سرطانی است و این‌ها دارند خواسته و یا ناخواسته غده سرطانی را به کشور خودشان منتقل می‌کنند و اگر پرهیز نکنند رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به آن‌ها نمی‌کند بلکه این غده سرطانی گریبان آن‌ها را خواهد گرفت و دیر یا زود این‌ها به مشکلات اساسی مبتلا می‌شوند، ولی ما هم در سکوت مطلق در حال رصد این جریان هستیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره رهنمود‌های رهبری در خصوص افزایش توان پهپادی گفت: قدرت پهپادی یک قدرت جدید و تازه متولد شده است و شاخه‌های مختلفی دارد و خیلی از این بخش‌ها اختراع ایرانی است.

وی گفت: موشک‌های زمین به هوای پدافندی با پایه پهپادی اختراع ایرانی است و از این قبیل موارد زیادداریم و باید بگویم چه در دقت موشک‌ها چه در حوزه پدافندی و چه راداری و پهپادی ما موفقیت را مرهون اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری هستیم.

حاجی زاده همچنین گفت:اگر امروز دشمنان از این قدرت نگران شده اند و دعوت به مذاکره میکنند و در کنگره دنبال مصوبه‌ای برای محدود کردن ایران هستند همه این‌ها نتیجه اجرای این تدابیر بوده است و الحمدالله امروز یک قدرت با فاصله زیاد از دیگران هستیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین بااشاره به وضعیت ماهواره نور که در ارتفاع بیش از ۵۰۰ کیلومتری قرار گرفته است گفت: در ادامه در سالجاری ماهواره برجدید قائم را به فضا پرتاب میکنیم.
 
تعداد بازدید : 15
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر