کد خبر: 1094567
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ستاره پرتغالی برای رفتن اصرار دارد، منچستر برای حفظ او
شیوا نوروزی

نتایج ضعیف منچستریونایتد و ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاسه صبر کریستیانو رونالدو را لبریز کرده و آنقدر نگران آینده‌اش است که از طریق مدیر برنامه‌هایش برای پیدا کردن تیم جدید دست به کار شده است.
سران شیاطین سرخ به تکاپو افتاده‌اند تا شاید به نوعی ستاره پرتغالی را راضی به ماندن کنند، اما آن‌ها تنها می‌توانند امیدوار باشند که کریس برای گرفتن تصمیم نهایی‌اش با پیشنهاد خوبی از سوی تیم‌های مطرح اروپایی مواجه نشود. در این صورت است که رونالدو مجبور است یک سال پایانی قراردادش را نیز در اولدترافورد بماند به این امید که تیم محبوبش با تنهاگ هلندی از زمین بلند شود.
بازگشت به جزیره بعد از ۱۲ سال انگیزه جدیدی به رونالدوی پا به سن گذاشته داد ولی این بازیکن خیلی زود متوجه تصمیم احساسی‌اش شد منتها کار از کار گذشته بود و قرارداد دو ساله دست‌وپایش را بست. روز‌های بحرانی یونایتد با ششمی در لیگ برتر به پایان رسید و این تیم برخلاف تصورات ستاره پرتغالی باید در لیگ اروپا بازی کند. این یعنی یک شکست بزرگ برای بازیکنی که در سن ۳۷ سالگی به کسب افتخارات بزرگتر می‌اندیشد. حالا کار به جایی رسیده که رونالدو رسماً حاضر به ادامه حضور در منچستر نیست؛ برنده پنج توپ طلا از اینکه سرخ‌پوشان هنوز در بازار نقل‌وانتقالات فعال نشده‌اند حسابی ناراضی است. از یک سو، سیتی هالند را به خدمت گرفته و از سوی دیگر هم لیورپول نونیز را از بنفیکا خریده. با اوضاعی که منچستر دارد خیلی نمی‌توان در فصل پیش‌رو نیز امیدی به بازگشت این تیم به روز‌های اوج داشت.
بایرن مونیخ اولین گزینه مطرح شده در رسانه‌ها بود. از آنجا که لواندوفسکی درخواست جدایی داده، انتقال کریس به جمع باواریایی‌ها می‌توانست بزرگ‌ترین انتقال سال لقب بگیرد. اما تکذیب حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن تکلیف همه را روشن کرد؛ بایرن برنامه‌ایی برای جذب این بازیکن نداشته و ندارد. هرچند بازی در بوندس‌لیگا می‌توانست برای مهاجم پرتغالی جذاب باشد ولی غول آلمانی تمایلی به این اتفاق نداشت. در این مدت حرف از بازگشت دوباره به یوونتوس نیز مطرح شد ولی این مسئله نیز چیزی جز یک ادعای رسانه‌ایی نیست. تازه‌ترین خبر چیزی نیست جز مذاکره با چلسی. از قاره سبز خبر می‌رسد که مالکان جدید آبی‌پوشان انگلیسی بدشان نمی‌آید بعد از پشت سرگذاشتن یک دوره بحران مدیریتی با خرید رونالدو بمب نقل‌وانتقالات را منفجر کنند. براین اساس گفته می‌شود تاد بولی مالک جدید چلسی جلسه‌ای غیررسمی با مدیربرنامه‌های این بازیکن داشته است. گویا خورخه مندس که از سوی رونالدو برای پیدا کردن تیم جدید مأمور شده به شدت در تلاش است تا خواسته او را محقق سازد. جلسه با بولی با محوریت انتقال رونالدو از منچستر به لندن برگزار شده و جزئیاتش فعلاً به بیرون درز نکرده است. چلسی با جدایی لوکاکو دنبال جایگزین است و چه کسی بهتر از رونالدو. منتها دستمزد زیاد این بازیکن خودش
یک معضل است.
رونالدو در فصل کابوس‌وار گذشته در ۳۹ بازی ۲۴ گل با پیراهن شیاطین به ثمر رساند تا یک بار دیگر نشان دهد برای کمک به تیم محبوبش از هیچ کمکی فروگذار نبوده و نیست. باشگاه منچستر کمر همت بسته تا هرطور شده ستاره‌اش را حفظ کند و در فصل پیش‌رو تنهاگ بدون عصای دست نماند. البته خود کریس نیز در اظهار نظری آمدن سرمربی موفق آژاکس به جزیره را نقطه عطفی برای منچستر خواند. با این وجود غیبت در لیگ قهرمانان برای ستاره‌ایی که هنوز از کسب افتخارات بیشتر خسته نشده و عطش گلزنی دارد یک خلأ بزرگ محسوب می‌شود. گویا تلاش برای جدایی، سران منچستر را به ستوه آورده تاجایی‌که نظر قطعی‌شان را به رونالدو اعلام کرده‌اند؛ کریس فروشی نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار