کد خبر: 1094064
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم فرمانداری در حوزه پیگیری و ریشه‌یابی علل افزایش طلاق در کاشان است و راه‌اندازی کلینیک‌های خانواده با حضور اساتید دانشگاه ضروری است.
هادی مومنی راوندی

محمدشریف زارعی در نشست کارگروه امور بانوان شهرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان برگزار شد، اظهار داشت: کاهش جمعیت کشور ایران می‌تواند در آینده تبعات منفی مانند کاهش نیروی کار و متخصص را به دنبال داشته باشد و این موضوع می‌تواند ضرورت توجه به خانواده به خصوص حوزه بانوان را دوچندان سازد.
وی بیان داشت: باتوجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی که در راستای افزایش جمعیت جوانی و حمایت از خانواده است امتیازاتی را برای زوج ها قائل شده تا تشویق به فرزندآوری شوند ولی با این وجود خلاء‌های بسیاری در این قانون وجود دارد که نیازمند بازنگری است.
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان یکی از وظایف برجسته دانشگاه را ایجاد رابطه دو سویه با صنعت و مردم دانست که باید مورد توجه مراکز علمی و آموزشی قرار بگیرد و تاکید کرد: پیشنهاد راه اندازی کلینیک خانواده به منظور ارائه مشاوره های فرهنگی، حقوقی و اجتماعی به خانواده ها در راستای کاهش برخی معضلات جامعه مانند طلاق مهم است.
زارعی تصریح کرد: کاشان در مقایسه با برخی از شهرهای کشور دارای ویژگی های منحصر به فرد فرهنگی و مذهبی و پیشینه تاریخی است ولی افزایش آمار طلاق در کاشان بیشتر از برخی از شهرستان ها بوده و مستلزم بررسی ریشه ای و اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر