کد خبر: 1092669
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
امیر صباحی فرد:
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با اشراف کامل و هوشمندانه سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی پدافند در اقصی نقاط کشورمان به ویژه در پهنای خلیج فارس تمامی تحرکات دشمنان را رصد می‌کند.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز در ادامه بازدید از مناطق و گروه‌های پدافندی غرب کشور، در جمع فرماندهان گروه پدافند هوایی خنداب اراک ضمن بررسی توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی از مواضع و سامانه‌های تسلیحاتی مستقر در این یگان پدافندی بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه نیروهای زبده، با ذکاوت و هوشیار پدافند هوایی به صورت شبانه روزی چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ خط مقدم دفاع از حریم هوایی کشورمان هستند، اظهار داشت: پدافند هوایی خنداب از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است که در کنار سایر مناطق و گروه‌های پدافندی کشورمان وظیفه‌ای خطیر و مهم را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه اشراف کامل و هوشمندانه سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی پدافند در اقصی نقاط کشورمان به ویژه در پهنای خلیج فارس تمامی تحرکات دشمنان را رصد می‌کند و در صورت لزوم اقدامی قاطعانه انجام خواهد گرفت، گفت: تسلیحات کاملاً بومی و جدید پدافند هوایی ارتش در تمامی مرزهای جغرافیایی کشورمان قطعاً در برابر بروز هر گونه تهدید از سوی بیگانگان با غافلگیری و ضربه سخت بر دشمنان بکار گرفته می‌شوند.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه عملیات روانی غربی‌ها بیشتر از ضعف آن‌ها نشأت می‌گیرد و تاثیری در اقتدار و پیشرفت روز افزون مجموعه پدافند هوایی ندارد، تصریح کرد: امروز صلابت پدافند هوایی ارتش علاوه بر اینکه موجب استیصال دشمنان در منطقه خاورمیانه شده تمامی معادلات نظامی آنان را نیز بهم ریخته است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر