کد خبر: 1092537
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
سرپرست فرمانداری ویژه مطرح کرد؛
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان جایگاه بانک کشاورزی را با توجه به ارتباط مستقیمی که با قشر تولید کننده مواد غذایی دارد ویژه و استراتژیک دانست.
هادی مومنی راوندی

محمدشریف زارعی در دیدار مدیرکل بانک کشاورزی استان و هیات همراه با بیان اینکه خدمات دهی بانک کشاورزی می بایست فراتر از سایر بانک های عامل باشد چرا که طرف مستقیم بانک، افرادی هستند که در میدان تولید و امنیت غذایی جامعه درحال تلاش هستند تاکید کرد: مهمترین افتخار بانک کشاورزی اثبات این واقعیت است که خدمت آنها شامل زحمتکش‌ترین افراد جامعه است.
وی افزود: بانک کشاورزی می تواند برای حل مشکلات پیش روی کشاورزان و در راستای بهبود و کمک به اقتصاد غذایی منطقه مسیر آسان‌تری برای پرداخت تسهیلات بانکی مدنظر داشته باشد.
زارعی، کاشان را دومین شهرستان استان از منظر اهمیت کشاورزی دانست که علیرغم مشکلات کم آبی وضعیت مطلوبی در تولید محصولات کشاورزی دارد و تاکیدکرد: متاسفانه کاشان طی سال های اخیر در شرایطی قرار گرفته که توقعات مردم کاشان به نحو احسن تامین نشده و حوزه کشاورزی یکی از این موارد است که دچار کمبودهایی هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد:حذف و کاهش شعب بانک کشاورزی زمینه‌ساز ناخرسندی مشتریان شهرهای حومه کاشان را فراهم آورده و جذب سرمایه مستلزم بازگشایی شعب جدید در مناطق مختلف کاشان است.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی می تواند با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه کشاورزی نسبت به بازگشایی شعب جدید و با هدف افزایش خدمات رسانی بهتر اقدام کند افزود: یکی از درخواست‌های فرمانداری کاشان ارتقا بانک کشاورزی کاشان به سرپرستی است و لازم است به کاشان در جایگاه هم طراز استان نگاه شود.
زارعی جایگاه بانک کشاورزی را با توجه به ارتباط مستقیمی که با قشر تولیدکننده مواد غذایی دارد ویژه و استراتژیک برشمرد و تصریح کرد: راه اندازی شهرک ماهیان زینتی و تولید پرندگان زینتی کاشان قطعا خواهد توانست سهم ورودی سرمایه تولیدکنندگان این بخش را به شعب بانک کشاورزی تسریع کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار