کد خبر: 1092533
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:
مراسم تودیع و معارفه روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان و راوند برگزار شد
هادی مومنی راوندی

مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان و راوند با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه، دکتر محمدشریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، زارعیان قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان و حجت الاسلام و المسلمین اصل حسینی امام جمعه راوند، در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مسئولیت مدیر و کارکنان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) حساس و سنگین است یادآور شد: مهمترین توصیه به این عزیزان این است که به فقیر به چشم فرستاده خدا نگاه کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی افزود: وظیفه کمیته امداد کمک و دستگیری مددجویان تحت پوشش این نهاد است و این بالاترین افتخاری است که نصیب این عزیزان شده است.
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان نیز در این مراسم ضمن تبریک از زحمات چندین ساله شیخ استرکی تشکر کرد و افزود: به جرات می توان گفت در بین مدیران شهرستان اگر بخواهیم یک نمونه و پر تلاش را معرفی کنیم، بی شک مدیران کمیته امداد هستند.

محمدشریف زارعی افزود: مدیران کمیته امداد حضرت امام خمینی‌(ره) علاوه بر اینکه از روحیه‌ای ولایی و مدیریتی جهادی برخوردارند در خدمت قشری از جامعه قراردارند که نیازمند کمک و همراهی هستند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد جزء اولین نهادهای انقلاب و از میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی است که تاکید فراوانی برتوجه به خانوارهای کم بضاعت داشتند یادآور شد: ثمرات تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) کاهش فقر و تربیت نخبگانی است که ازخانواده کمیته در صف خدمت به جامعه هستند.
در پایان این جلسه سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اهدا لوح سپاس از زحمات چند ساله امیرحسین شیخ استرکی در جایگاه رئیس سابق کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کاشان تقدیر نمود و در ادامه محسن حمیدی به عنوان رئیس جدید کمیته اداره کاشان معرفی و همچنین حسن اسماعیلی که پیش از این رییس کمیته امداد شهرستان آران وبیدگل بود به عنوان رئیس کمیته امداد راوند معرفی گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر