کد خبر: 1092153
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
خطیب نماز جمعه شهرکرد؛
حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: همه باید همراه و همپای رئیس‌جمهور باشیم و از مدیران مدیریت صحیح بخواهیم تا اهداف دولت و نظام عملیاتی شود.
رحیمی

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: دولت در مسائل هسته‌ای محکم ایستاده است و هرچند تعداد قطعنامه علیه کشور تصویب شود از آن هراسی ندارد و البته ترس از این قعطنامه‌ها در سال‌های گذشته کاذب و بی‌جا بود چرا که ملت ایران و نظام در برابر دشمن ایستاده است.

ایستادگی در برابر قطعنامه‌هایی که علیه برنامه هسته‌ای ایران صادر می‌شود همان عزت‌بخشی به ملت ایران است و در همین راستا انقلاب در مسیر خود به پیش می‌رود و دشمن هم به لطف پروردگار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند دشمن به خود اجازه حمله نظامی نمی‌دهد و نهایت سلاح آن‌ها تحریم است و این تحریم‌ها به جای نمی‌رسد چرا که هرچه ما را تحریم کردند، قوی‌تر و محکم‌تر شدیم و به خودکفایی رسیدیم به طوری که امروز به اعتراف خود آنها، فشار حداکثری جز رسوایی برای آمریکا چیزی به دنبال نداشته است.

به فضل پروردگار انقلاب قوی است و خداوند یک رهبر فرزانه، شجاع، بصیر و مومن با دلی پر از ایمان و توکل به امت اسلامی داده است و بی‌شک پایدار در مسیر حق تحقق وعده یاری خدامند را به همراه دارد.

سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به جهات متعددی سفر با برکتی به شمار می‌رود و اعتبارات قابل توجهی در جریان آن برای استان به تصویب رسید که اگر به درستی مدیریت شود بی‌شک در استان منجر به تحول می‌شود.

در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان برای استان به تصویب رسید که باید ظرف سه سال آینده در استان هزینه شود که بخشی از آن اعتبارات ملی است و بخش دیگر تسهیلاتی است که از سوی بانک‌ها و نهاد‌های مختلف باید اختصاص داده شود.

از رئیس‌جمهور مطالبه‌ای نداریم بلکه باید از خودمان مطالبه داشته باشیم که همراه و همپای رئیس‌جمهور باشیم و از مدیران مدیریت صحیح بخواهیم تا اهداف دولت و نظام به خوبی عملیاتی شود.

سید ابراهیم رئیسی مرد جهادی، اهل تقوا و توسل با دلی رقیق و نورانی است و خداوند رئیس‌جمهور جهادی به ما عطا کرده است و باید قدر این نعمت را بدانیم و این ویژگی‌ها در سفر به استان و رسیدگی به مناطق محروم نظیر لبد و موگویی به خوبی مشهود بود و انتظار می‌رود با همراهی مدیران استانی با برنامه‌های دولت مشکلات استان از میان برداشته شود.

ضروری است تا مدیرانی انتحاب شوند که جهادی و انقلابی عمل کنند و امکاناتی که در اختیار می‌گیرند را به نحو شایسته‌ای هزینه کنند.

اگرچه نیاز‌های استان بیش از این است، اما همین میزان اعتباراتی که برای استان در بخش‌های مختلف دیده شده است فرصت خوبی است تا اقدامات جهادی انجام داد.

فردا شنبه ۱۱ ذی‌القعده سالروز میلاد امام رضا (ع) است و شایسته است تا به طور مستمر از برکات این امام رئوف استفاده شود چراکه امام قطب عالم هستی است و همه برکات به وجود او برای بشریت نازل می‌شود از همین رو نیاز‌های خود را نباید جز در خانه این بزرگواران در جای دیگری طلب کنیم.

ما ایرانیان بالنده هستیم که این امام رئوف در میان ماست و از وجودش بهره‌مند هستیم و از سوی دیگر باید شیعه راستین باشیم تا لطف و کرم امام دستگیر ما شود.

صنایع دستی و فرش از موضوعات مهمی است که باید هرچه بیشتر نسبت به آن سرمایه گذاری کرد و با فراهم کردن بازار فروش زمینه صادرات آن را فراهم کنیم.

صنایع دستی یکی از عرصه‌های اشتغال‌زایی است که باید بیش از پیش در آن سرمایه‌گذاری شود.

هرچند کاستی‌ها و کمبود‌هایی در میدان مجاهدت شکل می‌گیرد، اما اگر مرد میدان جهاد باشیم و با ایمان و عمل صالح از دنیا برویم ائمه از جمله امام هشتم (ع) شفیع ما می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر