کد خبر: 1092127
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه اراک
سرهنگ مهجوری گفت: در راستای گرامیداشت پنجم مرداد که یکی از روزهای مهم برای شهر اراک محسوب می‌شود اجلاسیه تخصصی و در ذیل کنگره شهدای استان مرکزی برگزار خواهند شد.
سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی با موضوع گرامیداشت روز پنجم مرداد که روز شهدای این شهر است، اظهار داشت: در راستای گرامیداشت پنجم مرداد که یکی از روزهای مهم این شهر است و می‌توان آن را روز شهدای اراک نامگذاری کرد برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده که در قالب یک اجلاسیه تخصصی و در ذیل کنگره شهدای استان مرکزی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: رویکرد کلیه برنامه های گرامیداشت پنجم‌ مرداد تبیینی است و هدف آشنا کردن نسل جوان و نوجوان جامعه با حماسه های این روز مهم است و برنامه ها از روزهای آینده شروع خواهند شد و بعد از برگزاری اجلاسیه شهدای اراک همچنان برنامه ها استمرار پیدا خواهند کرد.
 
سرهنگ مهجوری بیان کرد: تهیه سرود ویژه پنجم مرداد، تهیه کتاب این روز مهم با رویکرد تبیینی سه حماسه بزرگ عملیات های مرصاد و رمضان، تهیه مستند پنجم مرداد، تهیه و رونمایی از تمبر ویژه روز پنجم مرداد، تکریم و تجلیل از شهدای شاخص پنجم مرداد، خاطره گویی رزمندگان شاخص در مساجد، اجرای طرح شهید مجید ایزد پناه، دیدار جوانان ، بسیجیان و نوجوانان با خانواده های معظم‌ شهدای پنجم مرداد و رزمندگان شاخص عملیات های مرصاد و رمضان از جمله مهمترین برنامه های در ذیل اجلاسیه پنجم مرداد در اراک است.
 
فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: برای اهمیت گرامیداشت روز پنجم مرداد و اجرای برنامه های ماندگار در این روز نیازمند مشارکت و هم افزایی دستگاه های استان داریم و تجربیات و ظرفیت های ارزشمند ستاد کنگره شهدای استان مرکزی به کارگیری خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار