کد خبر: 1091331
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: خودروهای حادثه‌ساز در جاده‌های این استان تا ۱۷ خردادماه توقیف می‌شوند.

سرهنگ « محمدپورشمس» در جمع خبرنگاران در اراک افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو و افزایش مسافرت‌ها و حجم گسترده ترددها از سطح مسیرهای ارتباطی، تمهیداتی از سوی پلیس راه استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای تسهیل در روند عبور و مرور مسافران از مسیرهای مواصلاتی استان مرکزی تمام عملیات‌های عمرانی  تا ۱۷ خردادماه جاری متوقف شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از این استان به حرم مطهر امام راحل اعزام و همچنین تردد زائران استان‌های اصفهان و همدان نیز از مسیرهای ارتباطی استان مرکزی به مرقد مطهر برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل صورت می‌گیرد.

سرهنگ پورشمس گفت: تیم‌های پلیس راه استان مرکزی کنترل ویژه‌ای بر ناوگان مسافربری در ایام تعطیلات دارند و با اتوبوس‌های غیراستاندارد، اتوبوس‌های شهری و مینی بوس‌هایی که فاقد مدارک لازمه باشند، برخورد و از ادامه سفر این خودروها جلوگیری می‌کنند.

وی تاکید کرد: پلیس راه استان مرکزی در آماده‌باش کامل به سر می‌برد و انتظار است با توجه به حجم ترد سنگین خودروها در روزهای پیش‌رو، رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار