کد خبر: 1090270
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
ماجدی:
سرپرست فدراسیون فوتبال ایران از اعضای هیئت رئیسه، مسوول حقوقی فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی، رسانه‌ها و مسوولین انتقاد کرد.

«میرشاد ماجدی» درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل کانادا اظهار کرد: خیلی از دوستان خود را به خواب زده‌اند. با کانادا به توافق کتبی رسیدیم اما پس از اینکه قرارداد امضا شد، اتفاقاتی علیه ما رخ داد.

وی افزود: مشکلات ما ورزشی نیست و از توئیت‌های افرادی که در کانادا بودند شروع و با موضع‌گیری سیاسی مسوولین این کشور همراه شد. پس از این حواشی به فدراسیون فوتبال کانادا نامه زدیم و گفتیم اگر مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید اما آن‌ها گفتند مشکلی نیست و تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم. نگران بحث روحی و روانی کادر فنی بودیم که در این باره به ما گفتند مشکلی نیست. دیدار با کانادا یکی از بهترین بازی‌ها برای مشابه‌سازی با تیم ملی آمریکا بود.

ماجدی درباره احتمال دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال کانادا به دلیل لغو مسابقه دوستانه گفت: بحث اصلاً غرامت نیست. در این باره عدد نوشته نشده است. در متن آمده نمی‌شود قرارداد را فسخ کرد و ۲ طرف باید آن را رعایت کنند. قرارداد ما در این باره شامل چند بند است که آن را در اختیار وکیل قانونی گذاشتیم و در این باره با فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) هم مکاتبه خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های «صفی‌الله فغانپور» مسوول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: از او بسیار بسیار ناراحتم. او باید کمک‌حال ما باشد اما حرف‌های غیر واقع زده است. تمام مدارک مربوط به دیدار با کانادا را برای فغانپور فرستادیم اما گفت آن را ترجمه کنید و در اختیارم قرار دهید. این موارد و مستندات در اتوماسیون فدراسیون موجود است. تعجب می‌کنم او که عضو فدراسیون است، علیه ما صحبت می‌کند. یکی از مشکلات ما این است که فوتبال به حالی افتاده که مسائل را در فضای رسانه‌ای مطرح می‌کنند و همه دنبال سهم‌خواهی هستند.

وی افزود: به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال نمی‌توانم دروغ بگویم. برگه برای او فرستاده شده و گفته کلیات قرارداد خوب است و حتی درباره مبلغ هم اظهار نظر کرده است. برای او و افرادی که این راهکارها را به او می‌دهند متاسفم. برای خودم هم متاسفم که به جای کمک به فدراسیون راه دیگری را می‌رود. 

ماجدی درباره چند دستگی در فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه خاطرنشان کرد: بعضی از دوستان سهم‌خواهی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اسامی این افراد را نمی‌گویید؟ گفت: وقتی چند نفر به عنوان هیئت رئیسه جمع می‌شوند و برای آرمان‌های مشترک تلاش می‌کنند، باید کنار هم باشند. به غیر از یکی ۲ نفر از اعضای هیئت رئیسه، دیگران به ما کمک نمی‌کنند. برخی افراد هم بیرون گود هستند و بیشترین هجمه را به فدراسیون و تیم ملی می‌آورند.

ماجدی افزود: پیش از این هم خواهش کردم دولت و مسوولین به تیم ملی کمک کنند ولی تا الان هیچ کمکی نشده است. وزیر ورزش سعی کرد مشکلات و مباحث مالی حل شود اما یک ریال به فدراسیون کمک نشده است و همه چوب را برداشتند و بر سر میرشاد مجیدی و فدراسیون فوتبال می‌زنند که راه را اشتباه می‌روید. بنده از ساعت ۶ و ۷ صبح در فدراسیون هستم تا نیمه‌شب. تیم امید به عراق رفته، تیم جوانان موفق شده و لیگ ما در جریان است. همه دنبال این هستند که وضعیت تیم ملی چه می‌شود؟ همه می‌دانستند که نخست وزیر و پارلمان کانادا علیه ما موضع می‌گیرند و یک سری افراد هم در کانادا علیه ما موضع گرفتند. اما برخی رسانه‌ها به جای حمایت از میرشاد ماجدی و فدراسیون فوتبال، کاسه و کوزه را بر سر ما می‌شکنند، چه ایرانی‌هایی هستیم؟ چیزی که در اختیار و توان ما بوده در طبق اخلاص گذاشتیم و کار را جلو می‌بریم. قسم می‌خورم که اگر دوستانی که این کارها را انجام می‌دهند، دست از این کارها برندارند، یک به یک این افراد را نام خواهم برد.

وی درباره مجمع فدراسیون فوتبال گفت: باید سه‌شنبه مجمع را برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره انتقاد «دراگان اسکوچیچ» هم که گفته بود تمرکز فدراسیون به جای تیم ملی مجمع است، عنوان کرد: اسکوچیچ در این باره کم لطفی می‌کند. خودش می‌داند که چقدر از او و همکارانش حمایت کردیم. خارجی‌ها پول و درصد قراردادشان را گرفته‌اند. وقتی کانادا این دیدار را لغو کرده که علت آن هم ورزشی نبود، دیگر چیزی در اختیار ما نیست. می‌دانید که این اتفاقات فوتبالی نیست.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار