کد خبر: 1090223
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار :
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان مهیای برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور است.
رحیمی

محسن حسین‌میرزایی در نشست هماهنگی ستاد کنگره شهدای عشایر گفت: کمیته‌های برگزاری کنگره شکل گرفته، امکانات تهیه و تجهیزات موردنیاز آماده شده است.

سه روز پایانی خردادماه کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه‌ی عشایری کشور، در استان چهارمحال و بختیاری، با حضور خانواده شهدای عشایر سراسر کشور برگزار می‌شود؛ امیداست با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های استان کنگره‌ای در خور و شان شهدا برگزار شود.

در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره کمیته‌های زیرمجموعه ستاد تشکیل و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و انتظار می‌رود تا مردم استان نیز با همراهی و همکاری خود مسوولان را در برگزاری هرچه بهتر این کنگره یاری دهند.

سردار پاسدار محمدعلی اکبری فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه‌ی عشایری کشور، در روز‌های ۲۹ تا ۳۱ خرداد در شهرکرد برگزار می‌شود.

برگزاری شب شعر با حضور ۲۰۰ نفر از شعرای نامی کشور، حضور ۵۰۰ نفر از اعضای خانواده شهدای مدافع حرم جامعه عشایری از برنامه‌های جنبی این کنگره است.

در روز ۳۱ خرداد که اصل کنگره برگزار می‌شود، بیش از ۱۰ هزار نفر از داخل و خارج از استان در این اجلاسیه حضور پیدا می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر