کد خبر: 1089321
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
مجلس شورای اسلامی، روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، جلسات علنی خواهد داشت و انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای سال سوم قانون‌گذاری در دوره یازدهم، روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

قرار است در جلسه علنی فردا یکشنبه، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها ادامه یابد. انتخابات هیئت رئیسه مجلس چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود

بررسی این طرح از هفته گذشته در صحن علنی آغاز شد و سه ماده از این طرح به تصویب رسید که بر اساس آن تکالیف قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی برای شفافیت مشخص شد.

رسیدگی به طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور، بررسی طرح‌ اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، بررسی طرح محرومیت‌زدایی در دستور جلسه علنی فردا قرار دارد.

در این حال طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی تخصصی، طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی پایان هر دولت، طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل و لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش در دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین، بررسی تقاضای دو فوریت طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و بررسی تقاضای دو فوریت طرح ایجاد مدیریت متمرکز برای تأمین ماشین‌آلات و امکان لجستیک (آماد و پشتیبانی) در حوادث غیر مترقبه از دیگر دستورهای هفته جاری در جلسات علنی مجلس خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار