کد خبر: 1089089
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
رئیس دانشگاه کاشان خبر داد
تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان با اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان به امضاء رسید.
هادی مومنی راوندی

رئیس دانشگاه کاشان گفت: به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی و ارتقای سطح همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و اجرایی بین دانشگاه‌ها و مراکز اجزائی و بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود و در جهت تحقق اهداف مشترک، این تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
عباس کتابی، توسعه همکاریهای آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه کاشان و اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان و ادارات تابعه، بهره‌مندی متقابل از ظرفیتها و امکانات یکدیگر، توسعه ارتباطات علمی و همکاری و مشارکت در انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی را از اهداف این تفاهم نامه ذکر کرد.
وی برگزاری دوره های آموزشی را یکی از موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: در صورت درخواست اداره کل منابع طبیعی، دانشگاه کاشان نیازسنجی کلیه دوره‌های آموزشی مورد نیاز کارکنان ادارات منابع طبیعی در سطح استان را انجام و به صورت دوره های آموزشی کوتاه مدت حمایت و اجرا می نماید.
دکتر کتابی خاطر نشان کرد: طی این تفاهم نامه دانشگاه کاشان پایان نامه‌های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در حد امکان مطابق نیازمندی‌های اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان و ادارات تابعه تعریف و اجرا می نماید و کلیه نیازهای آزمایشگاهی ادارات منابع طبیعی استان و شرکت های طرف قرارداد را با تخفیف و تحت نظر اساتید مجرب انجام خواهد داد.
مدیر کل منابع طبیعی استان اصفهان نیز با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه افزود: اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان، دانشگاه کاشان را در اولویت اجرای طرح های تحقیقاتی، مطالعاتی، ارزیابی و نظارتی در زمینه های مختلف منابع طبیعی قرار خواهد داد و اجرای این طرح ها به وسیله دانشگاه در اولویت اداره کل منابع طبیعی قرار می‌گیرد.


مهندس محمدعلی کاظمی خاطر نشان کرد: طی این تفاهم نامه اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان لیست تحقیقات مورد نیاز خود را به شکل سالانه تهیه و در اختیار دانشگاه قرار خواهد داد و با عنایت به پتانسیل های موجود در دانشگاه کاشان، ناظر طرح های منابع طبیعی در شمال استان از بین اعضای هیات علمی دانشگاه انتخاب خواهد شد.
وی با بیان اینکه اداره کل منابع طبیعی استان از اساتید دانشگاه در کمیته ها و کمیسیون های تخصصی استفاده خواهد کرد، افزود: طی این تفاهم نامه طرح راهبردی اجرایی مورد نیاز اداره کل منابع طبیعی استان با مشارکت اساتید دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین تهیه و نقشه راه فعالیت اجرائی استان در قالب قرارداد تحقیقاتی بوسیله دانشکده منابع طبیعی تهیه خواهد شد.
وی افزود: اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان موضوع واگذاری زمین مورد نیاز برای انجام مطالعات آموزشی و پژوهشی دانشگاه را مورد بررسی قرار داده و همکاری لازم برای واگذاری زمین به دانشگاه را به عمل خواهد آورد.
این تفاهم نامه میان دانشگاه کاشان به نمایندگی آقای دکتر کتابی (رئیس دانشگاه) و اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان (به نمایندگی آقای مهندس کاظمی) به امضاء رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار