کد خبر: 1088737
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

رپورتاژ آگهی/ در قدیم تنها راه خرید فرش جدید، رفتن به بازار و خرید از حجره ها یا نمایشگاه های حضوری بود. با پیشرفت و رشد فروش اینترنتی، بازار فروش اینترنتی فرش نیز رونق زیادی گرفت. اما وقتی صحبت از خرید اینترنتی فرش می‌شود کمی برای ما استرس برانگیز است. شاید پیش خود بگوییم اگر فرش با کیفیت نبود چه؟ اگر فرش دیر یا اصلا ارسال نشد چه؟ چه تضیمی وجود دارد که فرش سالم باشد؟ و... طبیعی است ما هنگام خرید اینترنتی از این دست سوالات داشته باشیم زیرا قرار است هزینه زیادی برای خرید فرش ماشینی بپردازیم و نمی‌توانیم بی گدار به آب بزنیم. اما خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری در مواردی برای ما مفید و کاربردی است که در ادامه باهم آنها را مرور می‌کنیم.

اینترنتی فرش بخریم یا حضوری؟

یکی از دلایلی که افراد به خرید اینترنتی فرش روی آوردند، خرید فرش کاشان است. اگر می‌خواهید صاحب فرشی شوید که سالیان سال برای شما عمر کند و از کیفیت و زیبایی آن کم نشود، فرش کاشان خریدای کنید. شاید بپرسید چرا فرش کاشان اینقدر محبوب و پرفروش است؟

فرش کاشان به عنوان قلب فرش ایران شناخته شده و اولین فرش ماشینی ایران در آن بافته شده است. سابقه در هر صنعتی برابر است با تجربه و تجربه نیز تضمین کننده کیفیت فرش کاشان است.

تولید کنندگان فرش کاشان از بهترین الیاف بافت فرش ماشینی که الیاف اکریلیک است برای بافت فرش ماشینی استفاده می‌کنند که همین تضمین کننده کیفیت فرش کاشان است. الیاف اکریلیک نوع هیت ست آن بهترین الیاف در بافت فرش ماشینی که اکثر تولیدکنندگان فرش کاشان از این الیاف در بافت فرش خود استفاده می‌کنند.

طرح فرش کاشان هیچگاه تکراری و کپی نبوده و نیست. زیرا بهترین طراحان فرش ماشینی متعلق به کاشان بوده و هر تولیدکننده فرش کاشان طراحان مجرب و باتجربه ای دارد که تضمین کننده طرح و زیبایی فرش آنها است.

 اما از آنجایی که ما در شهرهای مختلفی زندگی کرده و امکان خرید حضوری فرش کاشان برایمان مقدور نیست، خرید اینترنتی فرش کاشان بهترین گزینه برای ماست.

شاید بگویید هزاران تولیدکننده فرش و نماشگاه های فرش ماشینی در شهر وجود دارد و میتوان از آنها خرید کرد. دست است که فروشندگان زیادی برای فرش ماشینی وجود دارد، اما آیا تضمینی برای اصل و با کیفیت بودن فرش کاشان آنها دارید؟

فرش کاشان اصل با بهترین الیاف ها و بروزترین دستگاه ها و با زیباترین طرح ها بافته شده که هیچ مثل و مانندی در جهان ندارد. از آنجایی که در هر بازاری افراد متقلب و سودجو وجود داشته که به دنبال فریب مردم و غالب کردن جنس های بی کیفیت به مردم هستند، در بازار فرش نیز این امکان وجود دارد که فروشندگان شما را فریب داده و یک فرش بی کیفیت را به جای فرش کاشان به شما بفروشند. اینجاست که خرید اینترنتی به کمک شما می‌آید.

شما با خرید از برند های تولید کننده فرش کاشان از کیفیت و اصل بودن فرش ماشینی خود مطمعن بوده و یک فرش کاشان تضمینی را صاحب می‌شوید. از آنجایی که 700 تولیدکننده فرش کاشان در شهر کاشان مستقر است و انتخاب از میان آنها نیز کمی زمانبر و دشوار است، ما به شما قصر فرش را معرفی می‌کنیم. قصر فرش از تولیدکنندگان با سابقه فرش کاشان است که نه تنها برای بازار داخلی بلکه به بازارهای خارجی نیز فرش کاشان اصل عرضه می‌کند.

وقتی برندی در بازارهای جهانی سابقه فعالیت داشته و همچنان نیز برای آن سفارشات انبوهی وجود دارد، یعنی فرش این برند فرش کاشان اصل و با کیفیت است.

اما بپردازیم به سوالاتی که هنگام خرید اینترنتی فرش در ذهن ما نقش می‌بندد:

اگر با خرید اینترنتی، یک فرش بی کیفیت برای ما ارسال شود، چه؟

این از مهم ترین و طبیعی ترین دغدغه های هر خرید فرش ماشینی اینترنتی است. اما اگر شما از یک برند معتبر و با سابقه فرش کاشان مورد علاقه خود را خریداری کنید، این اتفاق نمی‌افتد. از طرفی قصر فرش برای خرید اینترنتی فرش کاشان تصحیلاتی در نظر گرفته است. اگر شما فرش کاشان را از قصر فرش خریدای کنید و هرگونه عیب یا ایرادی در آن مشاهده کنید، قصر فرش آن را تحویل گرفته و تعویض می‌کند.

با وجود اینکه قصر فرش (https://ghasrfarsh.com) تولید کننده فرش کاشان با کیفیت بوده و از مجرب ترین طراحان فرش و بروز ترین دستگاه های بافندگی و بهترین الیاف های بافت فرش برخوردار است، اما با این شرایط تضمینی قصر فرش هیچ نگرانی برای خرید اینترنتی فرش وجود ندارد.

اینترنتی فرش بخریم یا حضوری؟

اگر فرش برای ما ارسال نشود یا دیر ارسال شود، چه؟

قصر فرش بعد از ثبت سفارش شما زمان ارسال فرش را به شما اعلام می‌کند. اغلب زمان سفارشات تا 10 روز کاری اعلام می‌شود اما تا به حال اکثرا فرش ها در کمتر از 10 روز به دست مشتری رسیده است.

مزایای خرید اینترنتی فرش کاشان

اولین مزیت خرید اینترنتی تضمین کیفیت و اصل بودن فرش کاشان است. زیرا شما بدون هیچ واسطه و مستقیم از تولیدکنندگان فرش کاشان خرید کرده و از اصل بودن فرش کاشان خود مطمعن هستید.

دومین مزیت آن خرید فرش کاشان با قیمت کارخانه است. با خرید مستقیم فرش از تولیدکنندگان فرش کاشان ، شما با قیمت کارخانه و نازل ترین قیمت صاحب فرش می‌شوید.

قصر فرش هزینه ارسال را به عهده گرفته و به صورت رایگان فرش را ارسال می‌کند. شما با قیمت کارخانه صاحب فرش کاشان شده و هیچ هزینه ای برای ارسال آن نمی‌پردازید.

شما فرش را به صورت تضمینی خریداری می‌کنید و در صورت وجود هرگونه عیب و ایراد در فرش بدون نگرانی آن را پس فرستاده و یک فرش با کیفیت و مرغوب تحویل می‌گیرید.

چرا خرید فرش کاشان به صورت اینترنتی ارزان تر است؟

از آنجایی که شما مستقیما فرش را از کارخانه فرش خریداری می‌کنید، دیگر هزینه حمل و نقل فرش به نمایشگاه، اجاره بهای نمایشگاه و دستمزد پرسنل نمایشگاه ها از آن حذف شده و شما تنها هزینه فرش کاشان را می‌پردازید. شما با خرید فرش اینترنتی مطعمن خواهید بود که فرش شما فرش کاشان اصل است و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار گرفته است. می‌توانید فرش کاشان مورد علاقه خود را در هر رنگ و سبک و طرحی که موردنظر شماست، از قصر فرش سفارش داده و به صورت تضمینی فرش کاشان با کیفیت صاحب شوید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار