کد خبر: 1088703
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
از ابتدای عملیات خرید گندم تاکنون، یک میلیون و ۱۷۵ هزار تن محصول از کشاورزان استان خوزستان خریداری شده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از بیستم فروردین ماه امسال تاکنون یک میلیون و ۱۷۵ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان توسط ۱۰۶ مرکز خریداری شده و همچنان ادامه دارد. خرید بیش از یک میلیون و ۱۷۰ هزار تن گندم در خوزستان

امید جهان نژادیان با اشاره به تداوم بیان اینکه عملیات خرید این محصول راهبردی در مناطق شمالی و شمال شرقی استان، افزود: تا به امروز بیش از ۵۰ درصد مطالبه‌های کشاورزان پرداخت شده و پیگیری از طرف اداره کل غله و خدمات بازرگانی و جهاد کشاورزی برای واریز وجوه باقیمانده در کمترین زمان ممکن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد گندم خریداری شده از مزارع و انبار‌های روباز به سیلو‌های استاندارد در سطح استان خوزستان منتقل شده اند، ادامه داد: در صورتیکه بارندگی‌های فصلی رخ دهند، دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

جهان نژادیان مصرف سالانه گندم استان را حدود ۷۰۰ هزار تن اعلام و اضافه کرد: این میزان مورد نیاز در سیلو‌ها و کارخانه‌های تولید آرد ذخیره سازی شده و باقیمانده محصول براساس ابلاغیه برنامه حمل شرکت مادر تخصصی به استان‌های متقاضی ارسال می‌شود.

این مقام مسئول میزان گندم خریداری شده از کشاورزان خوزستان از سال گذشته را حدود یک میلیون و ۸۹ هزار تن گندم اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت، میزان خرید این محصول به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار