کد خبر: 1088381
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
بر اساس آمار‌های منتشر شده از رسانه‌های خارجی و عبری زبان، میزان آزار و اذیت و تجاوز جنسی به زنان در سرزمین‌های اشغالی بسیار بالا و شدید است.
 شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک دختر جوان با نام مستعار گالیا، پس از اینکه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، برای کمک به مقامات مراجعه کرده است و مقامات صهیونیستی وی را به یک پناهگاه مخصوص کودکان فرستادند تا در آنجا مورد مراقبت قرار بگید، اما گالیا پس از آمدن به این پناهگاه مجددا مورد آزار و اذیت و تجاوز گروه دیگری قرار گرفته است!

گالیا در این باره گفته است: "از روز اولی که به پناهگاه رسیدم موارد خشونت زیادی وجود داشت. هیچکس سعی نکرد مرا آرام کند و حتی برعکس هماهنگ کننده پناهگاه من را سرزنش کرد و به من گفت که "مردان نمی‌توانند غریزه و تمایلات جنسی خود را کنترل کنند و من مقصر این موضوع هستم! "

"به من حریم خصوصی داده نشد، افراد دیگر که در آنجا حضور داشتند، مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند و از طرف دیگر کارکنان پناهگاه از من حمایت و محافظت نکردند. وضعیت روحی من در آنجا بدتر شد و با وجود اینکه از اضطراب و افکار پریشان رنج می‌بردم و از آن‌ها التماس می‌کردم، هیچ کمک و درمان روانی دریافت از آن‌ها دریافت نکردم. شب‌ها می‌ترسیدم بخوابم و از اضطراب رنج می‌بردم. "

"مدیر پناهگاه من را سرزنش کرد که بخاطر من بین خودشان دعوا شده است و به من گفت: تو فکر می‌کنی مرد‌ها با دیدن یک دختر می‌توانند حس جنسی خود را کنترل کنند؟ و من جواب دادم: آیا من مقصرم که هیچ چاره و راه حلی برای زنانی شبیه من در شهر وجود ندارد؟ "

زن جوانی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود به پناهگاهی که مردان در آن حضور داشتند فرستاده شد و در آنجا دوباره مورد حمله و آزار جنسی قرار گرفت:
"شب‌ها میترسیدم بخوابم"
"من توسط یکی از مردان ساکن در پناهگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و به بیمارستان منتقل شدم. مجازاتی که برای من و مردی که مرا کتک زد این بود که یک شب در خیابان بخوابیم. من از پناهگاه بیرون آمدن و اکنون امکان بازگشت به آنجا را ندارم. "

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ اسرائیل، گالیا همچنین در سن شش سالگی از آزار و اذیت جنسی در خانواده خود رنج می‌برده است.

شبکه ۱۲ اسرائیل در این باره گفته است که بر اساس تحقیقات آنها، دلیل فرستادن گالیا به یک پناهگاه که مردان نیز در آن حضور دارند، این است که این تنها پناهگاه در اورشلیم (بیت المقدس) برای کودکان خیابانی است و در واقع هیچ راه حل مناسبی در شهر برای زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته و در وضعیت مشابهی هستند، وجود ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار