کد خبر: 1087547
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
نماینده تبریز در مجلس خطاب به مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: شما ۴۰ سال است روزنامه جمهوری اسلامی میراث شهید مظلوم بهشتی را گروگان گرفته‌اید.

نماینده تبریز در مجلس خطاب به مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: شما ۴۰ سال است روزنامه جمهوری اسلامی میراث شهید مظلوم بهشتی را گروگان گرفته‌اید.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس روز گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به یادداشت یکی از مدیران رسانه‌ای علیه رئیس جمهور نوشت: آقای مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به یاوه‌گویی علیه دولت سیزدهم پرداخته و گفته «آقای رئیسی کنار برود و کار را به اهلش بسپارد! این سخن را از ما بشنود»! جناب مهاجری! شما ۴۰ سال است روزنامه جمهوری اسلامی میراث شهید مظلوم بهشتی را گروگان گرفته‌اید.

وی افزود: در این مدت آن را بار‌ها به پای غرب‌گرایان و لیبرال‌ها و مدعیان اصلاحات و اعتدال‌گرایان و سازشکاران به حراج گذاشته‌اید. در ۸ سال دولت لیبرالِ مدعی اعتدال و در مقابل آن همه خرابکاری و کوچک کردن بی‌سابقه سفره مردم حتی یکبار هم چنین سخنی بر زبان نیاوردید! و اکنون در ۸ ماه دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی گستاخانه به مهمل‌گویی روی آورده‌اید. دیگر بس است! شما عمری از کیسه انقلاب خوردید و حالا رئیس جمهوری را که منش انقلابی و مردمی دارد، ناجوانمردانه تخریب می‌کنید و با بی‌انصافی کامل هر روز او را می‌کوبید.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: وقت آن رسیده که روزنامه را به میراث‌داران واقعی شهید بهشتی نماد مبارزه با جریان لیبرال و سازشکار؛ یعنی به انقلابی‌های ولایی تحویل دهید و بیش از این رسوایی ببار نیاورید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار