کد خبر: 1085380
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
زارع

در نشستی با مدیران خبرگزاری ها و سردبیران نشریات استان قزوین که در سالن اجتماعات سردار شهید حسن پور سپاه شهرستان قزوین برگزار شد.فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در جهاد تبیین باید وظیفه و رسالت خود را متوجه شویم و به آن عمل کنیم و در صحنه رزم جدید بجنگیم و بدانیم در عرصه اندیشه و باور اگر درست رفتار کنیم به ماندگاری کارها منجر می شود.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین می‌تواند افکار صحیح را در جامعه منتشر کند و پاسخ واقعی به مشکل‌ها و ابهام‌آفرینی‌ها در فضای مجازی و جامعه ارایه کند و در این زمینه جهاد به معنای واقعی صورت گیرد.

سردار آتانی اظهار کرد: جهاد تبیین نباید در حد یک شعار باقی بماند، بلکه باید موضوع بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است در آن تبیین شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: از رسانه ها انتظار داریم قدرت تحلیل و تفسیر مردم و مخاطبان را ارتقا بخشند و دشمن را معرفی کنند و مراقب باشند تا در شناخت جبهه خودی متحد باشیم.

سردار آتانی عنوان کرد: در جهاد تبیین باید وظیفه و رسالت خود را متوجه شویم و به آن عمل کنیم و در صحنه رزم جدید بجنگیم و بدانیم در عرصه اندیشه و باور اگر درست رفتار کنیم به ماندگاری کارها منجر می شود.

رونمایی

در در نشست مسئولان سپاه قزوین با مدیران خبرگزاری ها و سردبیران نشریات استانی، پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

حجت الاسلام علی معبودی، گفت: در این دولت اقدامات خوبی انجام شده ولی باز برخی تلاش می کنند امید مردم را بگیرند که رسانه هاباید هوشیار باشند و اطلاع رسانی کنند.

وی بیان کرد: دولت قبلی ۱۶۰۰ میلیارد تومان بدهی داشت و برای واردات واکسن اقدامی نکرد، اما امروز با تدبیر رئیس جمهور واکسیناسیون در وضعیت مناسبی است و توانسته ایم ویروس کرونا را کنترل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: فشارهایی که در بالاترین حد علیه نظام اعمال شده، دیگر نتیجه نمی دهد، زیرا غربی ها آنچه خواستند انجام دادند، به طوری که وزن تحریم های روسیه بسیار کمتر از فشاری است که به ما تحمیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین همچنین به مسئله جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: از رسانه ها انتظار داریم فلسفه جهاد تبیین در این شرایط حساس را برای مردم بازگو کنند تا همراهی بیشتری در این عرصه صورت گیرد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: رسانه صرفاً تلویزیون، خبرگزاری و رادیو نیست، بلکه منبر، خطبه نماز جمعه، کلاس‌های دانشگاهی، کتاب‌ها و نوشته‌ها به نوعی رسانه هستند و نقش رسانه ها در عمل به تکلیف و رشد جامعه مؤثر است. همچنین امروز باید تمامی اصحاب رسانه در جهت تقویت و توسعه جهاد تبیین در بین مردم فعالیت کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند« باید بحث تبیین را نسبت به حقایق انجام بدهیم و خیلی از حقایق باید تبیین شوند»، این جمله بدان معنا است که هنوز بسیاری از حقیقت‌ها تبیین نشده و یا به خوبی بر روی آن‌ها کار نشده است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: در حال حاضر روزانه میلیون‌ها کلمه از طریق اردوگاه خبرپراکنی استکبار علیه اسلام، نظام جمهوری اسلامی، مردم و انقلاب اسلامی و ولایت امر مخابره می‌شود. با این حجم گسترده از تبلیغات مسموم، وظیفه تمام دلسوزان نظام اسلامی دفاع جانانه است.

 

در پایان این مراسم از پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر