کد خبر: 1085062
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: همه استان های کشور هر ساله شهدای شاخص خود را معرفی می کنند؛ ما نیز شهید محسن کمالی دهقان را به عنوان شهید شاخص سال 1401 انتخاب کردیم.

سردار علیرضا حیدرنیا در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محسن کمالی دهقان» که به مناسبت سالگرد شهادت وی صورت گرفت، این شهید والامقام را افتخاری برای این استان و شهر کرج دانست و گفت: ما از خصلت ها و ویژگی های این شهید بسیار شنیده ایم، البته نه از خانواده وی بلکه از مادران و پدران شهدا.
وی افزود: رسیدگی به والدین شهدا یکی از خصایص خوب شهید کمالی دهقان بوده است. با توجه به اینکه این شهید بزرگ شده منطقه گوهردشت کرج بود، شاید تصور می شد که نباید چنین روحیاتی داشته باشد اما این پاسدار سرافراز سپاه اسلام با روحیه بسیجی و انقلابی، به پیرزن ها و پیرمردها بسیار خدمت می کرد. مادر شهید قادری می گفت شهید کمالی دهقان برای کمک به منزل آن ها می رفت و اجازه نمیداد وی برای انجام کاری از جای خود برخیزد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه مادر شهید قادری همچنین می گفت که زمانی که خبر شهادت این پسر را به من دادند، بیشتر از شهادت پسر خودم ناراحت شدم، مطرح کرد: رفتار و اخلاق این شهید والامقام به قدری خوب بود که همه مردم کرج در مراسم تشییع پیکر وی به پا خاستند و همه کسبه و مردم به ویژه اهالی اتوبوس به وی ادای احترام کرده و چندین اتوبوس حامل پیرزن ها و پیرمردها نیز در این مراسم شرکت کردند.
سردار حیدرنیا خطاب به پدر و مادر شهید محسن کمالی دهقان با اشاره به اینکه ما وظیفه داشتیم در سالگرد شهادت فرزند دلبندتان به دست بوسی شما بیاییم، بیان کرد: همه استان های کشور هر ساله شهدای شاخص خود را معرفی می کنند؛ ما نیز شهید محسن کمالی دهقان را به عنوان شهید شاخص سال 1401 انتخاب کردیم و در صدد تولید مستنداتی از زندگی نامه و لایه های پنهان زندگی این شهید به منظور معرفی بهتر او به جامعه و به ویژه نسل جوان هستیم.
وی با بیان اینکه هنوز هم جوانانی از این جنس هستند که علیرغم رشادت ها و سلحشوری های خود، بسیار مردمی هستند، عنوان کرد: ما نیز تلاش می کنیم تا حق این شهید عزیز و پدر و مادر وی را تا جایی که در توانمان هست، به نحو شایسته ادا کنیم. خادمی خانواده های شهدا را افتخار خود می دانیم و از آن ها درخواست می کنیم دعا کنند عاقبت ما نیز مانند فرزندانشان به خیر شود و خداوند شهادت را نصیب ما کند.
سردار حیدرنیا اظهار کرد: امید است بتوانیم به خوبی از کشور پاسداری کنیم، وظایفی که بر عهده داریم را به نحو شایسته انجام دهیم و سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم. با روی کار آمدن دولت و استاندار انقلابی و سایر مسئولین دغدغه مند، تمام تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم به کار می گیریم زیرا این مردم مستحق مشکلات بسیار خصوصا در مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیستند. امید است در انجام این مسئولیت سنگین روسفید شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار