کد خبر: 1084937
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: برای ارتقای ضریب ایمنی وسایل نقلیه و عابران به ‌گونه‌ای برنامه‌ ریزی کرده‌ایم که میزان امنیت شهروندان برای عبور از خیابان‌ها ارتقاء یابد.

آرش یگانی اظهار کرد: این منطقه با توجه به ضرورت ساماندهی شبکه معابر و روان سازی و ایمن سازی تردد در شهر، اقدام به اجرای عملیات ایمن سازی در زیرگذر شهدای دانش آموز کرده است.

یگانی با اشاره به اجرای طرح بهسازی ترافیک برای ارتقاء امنیت عابران پیاده و وسایل نقلیه در سطح منطقه، عنوان کرد: برای ارتقای ضریب ایمنی وسایل نقلیه و عابران به ‌گونه‌ای برنامه‌ ریزی کرده‌ایم که میزان امنیت شهروندان برای عبور از خیابان‌ها ارتقاء یابد.

وی در ادامه از اجرای ۲۵۰ مترمربع خطوط لرزاننده عرضی ایمن سازی در زیر گذر شهدای دانش آموز خبر داد و گفت: در این خصوص تمهیدات لازم طی جلساتی با مسئولین اجرایی منطقه در راستای ارتقای سطح ایمنی این زیر گذر که به جهت سرعت بالای خودروها منجر به تصادفات می‌شد، صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات لازم برای ارتقای ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود، اظهار کرد: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار