کد خبر: 1084903
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
فرماندار میانه:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اینکه امروز شاهد راه اندازی جنگ رسانه ای و هنری از طرف دشمنان هستیم، اظهار کرد: هنرمندان وظیفه سنگینی در مقابله با این جنگ دارند.

مسعود سعادتی در مراسم بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی به همت کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه میانه با اشاره به هویت دینی و هویت جغرافیایی این مملکت گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که بخشی از هویت انقلاب اسلامی ایران ناشی از منطقه جغرافیایی است زیرا ملیت ما جدای از هویت دینی نیست بنابراین یکی از نقشه های دشمن در کنار آسیب به هویت دینی؛ بهم زدن چارچوب جغرافیایی ما با تحریک قومیت های مختلف و ایجاد تفرقه است.

وی اضافه کرد: همه هنرمندان باید با آگاهی از این توطئه ها از  هویت جغرافیایی و دینی اسلامی که ما را دور هم جمع کرده مراقبت کرده و نگذارند خدشه ای به یکپارچگی ایران اسلامی وارد شود.

سعادتی با تاکید بر اینکه هنر نعمت و امانتی است که خداوند در وجود برخی افراد به ودیعه می گذارد تصریح کرد: در پشت همه این امانتهایی که خداوند به انسان هدیه می کند مسوولیت و انتظاری نهفته است که باید به شایستگی آن را ادا کرد.

فرماندار میانه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم؛ وی را هنرمندی واقعی؛ کنکاشگر و علاقمند به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست که با به تصویر کشیدن صحنه های هشت سال دوران دفاع مقدس و تفسیر زیبای واقعیات جنگ به ویژه در قاب مستندهای روایت فتح، ایثار؛ شهادت و دلاورمردی رزمندگان اسلام را به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشید.

وی به الگوبرداری مستندسازان کشورهای دیگر در حوزه مقاومت از سبک خاص شهید آوینی اشاره کرد و گفت: نور و عشق الهی در وجود شهید آوینی باعث شد پس از توفیق در مستندسازی جنگ‌تحمیلی در نهایت به توفیق شهادت دست یابد و این می تواند روشنگر راه تمامی هنرمندان این مرز و بوم باشد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر