کد خبر: 1084884
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال، بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ طرح انتظامی و عملیاتی در سطح استان اجرا شد.
رحیمی

سرهنگ ریاحی گفت: در سال ۱۴۰۰، کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری، ۹ درصد افزایش یافت که بیشترین میزان آن از نوع سنتی بود.

پارسال نزدیک به چهار تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های انتظامی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان کشف و ضبط شد.

تعداد دستگیرشدگان در بخش مواد مخدر از جمله معتادان، قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر ۱۴ درصد و طرح‌های عملیاتی نیز چهار درصد در سطح استان افزایش یافت.

در این مدت با همکاری دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری، پلمب مکان‌های تهیه و توزیع مواد مخدر در استان با ۲۵ درصد افزایش ثبت شد.

در راستای اقدامات نوروزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه امسال کشفیات مواد مخدر با افزایش ۴۰۰ درصدی مواجه بود.

در راستای اجرای اقدامات آموزشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر، پارسال ۱۷ هزار و ۲۵۰ نفر در قالب آموزش‌های حضوری و غیر حضوری در شبکه شاد و فضای مجازی آموزش دیدند.

چهارمحال و بختیاری در بخش مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده چرا که برخورد با خرده فروشان یکی از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

با توجه به اینکه محور بروجن به لردگان یکی از محور‌های پرتردد استان است، عملیات ساخت ایستگاه ایست و بازرسی در محور بروجن، لردگان به خوزستان در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شد.

این ایستگاه در ۳۰ کیلومتری محور بروجن به خوزستان و حد فاصل روستا‌های امام‌قیس و گدار کبک واقع شده که اعتبار اولیه ساخت این ایستگاه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا توزیع مواد مخدر موارد مشاهده شده را به سامانه ۱۱۰ و یا شماره تلفن ۲۱۸۲۴۶۴۱ ستاد خبری پلیس مواد مخدر اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر