کد خبر: 1084883
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
خطیب نماز جمعه شهرکرد:
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: تفرقه انگیزی میان ایران و کشور‌های همسایه زیاد است بنابراین متولیان فرهنگی باید مراقبت و نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند.
رحیمی

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: در سوره ابراهیم شبهه‌ای از سوی منکرین مطرح می‌شود که جایگاه نبوت را متزلزل و در دل‌ها شک و تردید ایجاد می‌کند، اما پاسخ به شبهات داده می‌شود؛ مهم این است که انسان در برابر شبهه قوی باشد.

انسان باید مداوم و مستمر متحرک و فعال باشد چرا که ایستایی و عقب‌گرد برای انسان مذمت است بنابراین باید در تمامی مسائل فردی، ایمان و اعتقاد، مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی متحرک باشد.

دشمن در حال تلاش بسیار است تا حقانیت ما را متزلزل کند از طرفی ائمه اطهار بهترین سند حقانیت ما هستند و انقلاب اسلامی از وجود آنان شکل گرفته است پس نباید ضعف‌ها، خطا‌ها و لغزش‌های مدیران و کاستی‌های آن‌ها را به پای حقانیت انقلاب اسلامی گذاشت.

عمده فرمایشات مقام معظم رهبری در نشست با کارگزاران پیرامون حقانیت بود تا به گونه‌ای عمل کنند که آسیب‌های موجود در کشور کاهش یابد و به مسائل اقتصادی توجه داشته باشند؛ عمل کردن یا نکردن برخی افراد به حساب حقانیت نبوده بلکه به حساب افراد گذاشته می‌شود.

بر اساس همین حقانیت، امروز فلسطین زنده نگه داشته شده به طوری که رهبر انقلاب بیان کردند فلسطین زنده است؛ تنها کافی است نیرو‌های مقاومت در فلسطین و دیگر جا‌ها دست به دست یکدیگر دهند تا اسرائیل به زودی نابود شود، تردیدی وجود ندارد که همه این‌ها از حقانیت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

تفرقه میان ایران و کشور‌های همسایه زیاد است بنابراین متولیان فرهنگی باید مراقبت و نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند، یعنی باید به دنیا نشان دهند که نه تنها متفرق نمی‌شویم بلکه وحدت ما میان جهان اسلام بیش‌تر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز ۲۹ فروردین‌ماه به نام روز ارتش، گفت: نیرو‌های زمینی ارتش نیرو‌هایی مکتبی‌اند و جهاد و ایستادگی نیرو‌های ارتش، سپاه و بسیج ستودنی است.

شب‌های قدر، قله ماه مبارک رمضان و با عظمت‌ترین شب‌ها هستند، از عظمت لیلة‌القدر همین بس که خداوند متعال با صراحت بیان کردند «لیلة‌القدر خیر من ألف شهر»، بنابراین در این شب‌ها توبه، استغفار، بازگشت، ارائه شدن نامه اعمال قابل قبول محضر امام زمان (عج) مهم است که باید مورد توجه و از عظمت آن غافل نشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر