کد خبر: 1084870
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
باحضور مسولين استانی
آيين كلنك زني از مجتمع آبرساني " قدمگاه ، غينر ، راشان " شهرستان شازند با حضور مسولين شهرستان شازند و معاون بهره برداري و توسعه آب ، شركت آب و فاضلاب استان مركزي برگزار گرديد
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور  محمود احمدي بيغش نماينده مردم شهرستان شازند در مجلس شوراي اسلامي ،‌ يحيي رمضاني فرماندار شهرستان شازند و حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد مهدي نژاد امام جمعه اين شهرستان و جمعي از مردم برگزار گرديد.
منوچهر شجاعي معاون بهره برداري و توسعه آب ، شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين مراسم هدف از اجراي پروژه آب رساني به روستاهاي قدمگاه،غينر و راشان را ارايه خدمات مطلوب به مشتركين و برطرف نمودن مشكل كيفي آب در اين مناطق عنوان نمود.
وي از اجراي بيش از 10 كيلومتر خط انتقال آب از محل چاه هاي آب حاشيه شهر شازند به اين 3 روستا ، با هزينه اي بالغ بر 150 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني در راستاي بهره برداري از اين پروژه خبر داد.
منوچهر شجاعي تاكيد نمود در صورت تامين به موقع اعتبار ، ظرف مدت 14 ماه اين پروژه به به اتمام مي رسد و مشكل كيفي آب  اين 3 روستا با جمعيتي بالغ بر بيش از 5 هزار نفر برطرف خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار