کد خبر: 1084851
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طرح برخورد با وسایل نقلیه مزاحم در اراک اجرا شد و در این طرح ۱۲ دستگاه موتور سیکلت و ۳ دستگاه خودروی متخلف توقیف شد.

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه مزاحم در اراک اظهار داشت: عده‌ای از شهروندان اراکی نسبت به مزاحمان خیابانی و موتورسیکلت‌سواران مزاحم در سطح شهر گله‌مند بودند که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با مزاحمان خیابانی، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان خودروهایی که در این شهرستان برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح در مناطق مسکونی شهر صنعتی ، خیابان شهید جهان پناه و میدان صنعت که در مطالبات مردم به آنها اشاره شده بود به مرحله اجرا درآمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: به دنبال اجرای این طرح 12 دستگاه موتور سیکلت و سه دستگاه خودروی متخلف شناسایی و توقیف شدند،  مالکان این وسایل نقلیه توقیف شده هم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سپهوند بیان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود تا همان طور که در سایر طرح‌های پلیسی با مشارکت فراگیر خود پلیس را در اجرای موفقیت آمیز طرح ها یاری می‌کنند اکنون هم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی موتورسواران و رانندگان، در نخستین فرصت موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار