کد خبر: 1084609
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم، مسئولان ارشد کشور و دولت انقلابی به دنبال توسعه و نهادینه کردن عدالت در جامعه اسلامی هستند.
رحیمی

قای حسین میرزایی گفت: اخیرا نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که این نامه منجر به دامن زدن به شایعاتی شده که بنده شدیدا مطالب مندرج در نامه مذکور و شایعات بعد از آن را تکذیب می‌کنم.

به مردم عزیز، شریف، ولایت‌مدار و غیور استان اطمینان خاطر می‌دهم که در دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم مسئولان ارشد کشور و دولت انقلابی به‌دنبال توسعه و نهادینه کردن عدالت در جامعه اسلامی هستند و قطعا از طرح‌های قانونی حمایت خواهند کرد.

همچنین به فضل الهی در فضای همدلی، وحدت و وفاق که در دوره کنونی بین همه مسئولان چهارمحال و بختیاری حاکم است، با نهایت توان و استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی از حق و حقوق مردم عزیز استان در تمامی زمینه‌ها دفاع خواهیم کرد.

حسین میرزایی در خصوص اظهارنظر‌های احساسی که در برخی استان‌های دیگر صورت گرفته هم گفت: در شرایط کنونی همه موظف به حفظ وحدت و تقویت نظام اسلامی هستیم و تقویت نظام اسلامی از اوجب واجبات است و هرگونه اظهار نظر تحریک آمیز که باعث ایجاد اختلاف بین مردم عزیز استان‌ها شود و نیز منجر به تشویش اذهان عمومی شود و موجبات نارضایتی مردم عزیز را فراهم آورد، قطعا با گفتمان ناب و اصیل انقلاب اسلامی امام راحل عظیم الشان و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مطابقت ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر