یک شهروند تهرانی در تماس با روزنامه جوان اعلام کرد: حدود یک هفته است تلفن بسیاری از اهالی منطقه ۱۴ با پیش شماره ۳۳۷۰ قطع شده و بارها قطعی تلفن را به مرکز مخابرات اطلاع دادیم، ولی هیچ جوابی دریافت نکردیم و هنوز تلفن قطع است.
البته عدهای از اهالی، سرقت کابل را علت قطعی میدانند و تأکید میکنند مخابرات اصلاً خود را نسبت به جایگزینی کابل مسئول نمیداند و شاید هفتهها تلفن قطع بماند!
برای شکایت از مخابرات و رسیدگی نکردن به قطعی تلفن باید کجا مراجعه کنیم؟!