کد خبر: 1083716
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از برگزاری طرح قرآنی بهار در بهار در ایام ماه مبارک رمضان ویژه تمامی مناطق شهری نجف آباد خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد علیرضا خاکسار با اشاره به حدیث امام محمد باقر(ع) که « هرچیزی بهاری دارد و بهار قرآن، ماه رمضان است » افزود با توجه به تقارن فصل بهار طبیعت با بهار قرآن در این ایام، "بهار در بهار" به عنوان شعار  کلی این طرح قرآنی تعیین شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، جزئیات طرح فراگیر قرآنی سطح مناطق شهری نجف‌آباد را تشریح نمود.

وی افزود سازمان فرهنگی اجتماعی با همکاری و مشارکت فعالان مذهبی مناطق، دفاتر امام جمعه، موسسه‌های قرآنی، مجموعه‌های فرهنگی مذهبی، مقبره شهدای گمنام و.. در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه‌ها و حرم شهدای گمنام  امیرآباد، ویلاشهر و یزدانشهر مراسم جزءخوانی برگزار می کند.

مهندس علیرضا خاکسار در ادامه افزود برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت در بوستان و پارک‌های مناطق شهری از دیگر بخش‌های این طرح است که طی آن با مشارکت موسسه قرآن و عترت فلاح، از ۱۸ ،  ۲۵ و ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ به ترتیب در پارک کوستان و کبیرزاده ویلاشهر، و پارک ملت(حرم شهدای غواص امیرآباد)، و ۵ و ۹ اردیبهشت ماه در پارک‌های فیروزه و لاله محافل قرآنی با تلاوت قاریان برتر و اجرای مسابقات و دیگر برنامه های حوزه قرآن و عترت برپا خواهد شد.

علیرضا خاکسار برگزاری ویژه برنامه‌های حوزه تربیت فرزند و خانواده با محوریت تبیین تعالیم الهی در فرهنگسراها، مجموعه‌های فرهنگی و کتابخانه‌های تحت پوشش سازمان فرهنگی را از دیگر بخش های تعلیمی طرح بهار در بهار دانست و افزود این ویژه برنامه‌ها در محدوده هر مرکز با شرکت و حضور نهادهای مشارکت کننده تخصصی بومی آن تقویت خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در انتها ضمن بیان اهداف برگزاری این طرح در مناطق مختلف شهری و به صورت عمومی و به تفکیک هر منطقه در قالب چاپ و نصب بنرهای شهری، پوسترهای اطلاع رسانی و پوشش در بستر فضای مجازی و.. را تشریح نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار