کد خبر: 1083375
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور منطقه است و هر متجاوزی که قصد حمله به کشور را داشته باشد، سزای حماقت خود را خواهد دید.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به این که این نیرو، تغییرات زیادی در ماهیت و هویت یگان‌های خود به وجود آورده است، افزود: امروزه این شایستگی وجود دارد تا داوطلبانه، مأموریت‌های بسیاری را بپذیریم.

وی با بیان این که یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال‌غرب، غرب، جنوب‌شرق، جنوب‌غرب و شمال‌شرق مستقر شده‌اند، اظهار داشت: حضور نیروهای ارتش در مرز به این معنی نیست که خطری کشور را تهدید می‌کند، بلکه این مهم به علت آمادگی بیش‌تر و اشراف اطلاعاتی در مرزها انجام می‌شود.

امیر سرتیپ حیدری با بیان این که نباید به بیگانگان اطمینان و اتکا کرد، ادامه داد: باید با هم‌افزایی و اتحاد در منطقه، مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که امنیت کامل و پایداری مبتنی بر دانش و فناوری در مرزها وجود دارد، خاطرنشان کرد: در تمامی مرزهای کشور، رصد و پایش مکانیزه انجام می‌شود و مسیر موفقیت و سربلندی با تبعیت از شهدای والا مقام و در رکاب ولی امر مسلمین طی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر