کد خبر: 1082131
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
استاندار چهارمحال و بختیاری :
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه عمل مسئولان به وظایف خود، بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: کوتاهی در انجام وظایف جفا به مردم است.
رحیمی

آقای حیدری ۲۲ اسفندماه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ایجاد یاس و ناامیدی در آموزه‌های دینی مورد نکوهش قرار گرفته است، گفت: مهم‌ترین مسئله برای ایجاد امیدآفرینی در جامعه بحث جهاد تبیین است و همه باید به این فرضیه که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته، ورود پیدا کنند و از تمامی ظرفیت‌ها در این حوزه استفاده شود.

جهاد تبیین در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز قرار بگیرد و همچنین این موضوع پیگیری شود، نباید کار در این حوزه برای رفع تکلیف باشد، بلکه نیازمند کار جهادی هستیم، باید توطئه‌های دشمن را در این حوزه خنثی کنیم.

ساماندهی فضای مجازی و بهره‌برداری مناسب از این فضا مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ایشان از تعابیر خاصی برای فضا استفاده می‌کنند، برای مدیریت این فضا باید برنامه و ابتکار عمل داشته باشیم، نیرو‌های انقلابی و دستگاه‌های متولی برای تهیه محتوا در این فضا ورود پیدا کنند.

یکی از علل اصلی موفقیت در بسیاری از حوزه‌ها مشارکت مردم است، مشارکت مردمی معجزه می‌کند، برای مدیریت و ساماندهی فضای فضای مجازی از ظرفیت مردم و پایگاه‌های بسیج مساجد نیز می‌توان استفاده کرد، این مسئله نیازمند جریان‌سازی است.

کوتاهی در انجام وظایف جفا به مردم است، مراکز فرهنگی و تربیتی نقش موثری در بحث ترویج معروفات دارند، مراکز فرهنگی نباید به باشگاه سیاسی تبدیل شوند.

مراکز فرهنگی نیازمند راهبرد هستند، نقشه راه برای این مراکز باید ترسیم شود، ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری باید به این مسائل ورود پیدا کند.

برای حل معضلات اجتماعی نیازمند ارائه راهکار علمی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستیم، سال آینده باید روی این مسئله متمرکز شویم.

مدیران انقلابی نیازمند حمایت هستند، مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و تکریم ارباب رجوع در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر