کد خبر: 1081832
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
امام جمعه شهرکرد گفت:
امام جمعه شهرکرد گفت: خدمت به شهید و شهادت و خانواده‌های شهدا و جانبازان یک وظیفه عرفی و دینی است.
رحیمی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر به مناسبت ۲۲ اسفند بزرگداشت روز شهدا گفت: همه ما باید در جهت خدمت به خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران که یک وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی است، قدم برداریم. 

فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برای اعتلای دین خدا و رستگار کردن جامعه و کم کردن شر ستمگران است که باید تا می‌توان آن را در جامعه اسلامی تقویت کرد و قدر شهدا را دانست.

قوت فرهنگی بسیار مهم است و باید بر اساس سبک زندگی جامعه اسلامی پایه‌ریزی شود تا بتوان به تقویت حوزه فرهنگ دست پیدا کرد چرا که اگر سبک زندگی جامعه از بیگانه و غرب باشد نمی‌توان راه اسلام را به درستی پیش برد. نگاه درستی به اقتصاد در دولتمردان شکل گرفته است و انتظار می‌رود اقتصاد مقاومتی به خوبی محقق شود.

آمریکا مافیایی است که بقای خود را در جنگ‌ها جست‌وجو می‌کند و جنگ اوکراین نمونه آن است.

حضرت علی اکبر(ع) در کلام و عمل نشان داد که پیرو حق است و از شهادت استقبال می‌کند.

جوانان کشور پرورش‌یافته در مکتب ۴۳ ساله انقلاب اسلامی علی اکبری هستند و فرهنگ ایثار و شهادت را از علی اکبر(ع) آموختند و حضور فعالانه‌ای در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارند و نمونه آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که چگونه جوانان از این مرز و بوم دفاع کردند.

۲۶ اسفند سالروز درگذشت فرزند امام راحل است که باید قدردان بصیرت وی باشیم.

انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده راه اسلام راستین است و در نهایت به انقلاب مهدی (عج) متصل می‌شود.

 رساندن پیام پروردگار به انسان‌ها نمونه‌ای از جهاد تبیین است که در جنگ رسانه‌ای دشمن و جهان استکبار از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر