کد خبر: 1081737
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
توسط بنیاد حامیان دانشگاه کاشان صورت گرفت
مراسم تجلیل و اعطای بورسیه به ۲۳ نفر از دانشجویان ممتاز و برتر دانشگاه کاشان توسط جمعی از خیرین بنیاد حامیان این دانشگاه طی مراسمی برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم  گفت: شما دانشجویان سرمایه های این دانشگاه هستید که باید برای توسعه علمی از هیچ کوششی فرو گذار نکنید.

دکتر عباس کتابی با بیان اینکه دوره کارشناسی دوره آموزشی و نقطه شروع برای رسیدن به مرز دانش است افزود: دوره کارشناسی ارشد و تحصیلات تکملی، دوره پژوهش و تبدیل مرز دانش به دانش بشری است.

وی دوره کارشناسی را دوره ابتدای شروع علم عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید در کنار علم آموزی عقل خودمان را نیز توسعه دهیم و در کنار علم آموزی به جنبه های عقلی و مهارت توجه داشته باشیم.

دکتر کتابی از برنامه های این دانشگاه را مهارت افزایی دانشجویان و فراهم کردن زمینه ارتباط دانشجو با صنعت ذکر کرد و اظهار داشت: با این برنامه ها سعی داریم تا دانشجو بعد از دانش آموختگی، دغدغه اشتغال خود را نداشته باشد بلکه بتواند اشتغالزایی نیز داشته باشد و علم خود را تبدیل به محصول و ثروت و در خدمت جامعه بکار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با تبریک دانشجویان ممتاز از حمایت ها و همراهی خیرین دانشگاه قدردانی کرد و افزود: بهترین قهرمانان ما کسانی هستند که در زمینه علم و پیشرفت کشور نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام خسروی نشاط و امید به زندگی و خانواده را مهترین عامل موفقیت افراد دانست و افزود: یکی از رسالت‌های شما دانشجویان تبیین علم است .

وی با اشاره به سرعت فزاینده علم و تکنولوژی در جامعه جهانی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید علم خود را به روز کنند و بتوانند پله های ترقی را طی کرده و مرزهای دانش را در نوردند.

در این مراسم از 23 نفر از دانشجویان ممتاز آموزشی دوره کارشناسی دانشگاه کاشان تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر