کد خبر: 1081456
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات مربوط به لایحه رتبه بندی معلمان خارج از نوبت در صحن علنی مجلس بررسی و اصلاح شد.
رحیمی

حجت الاسلام جعفری گفت:  به دلیل ایرادات جزئی در لایحه رتبه بندی معلمان ،این لایحه به شورای نگهبان به مجلس ارجاع داده شد که در نشست علنی امروز مجلس این ایرادات جزئی مورد اصلاح و تصویب قرار گرفت و به شورای نگهبان ارجاع شد.

به گفته نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی امیدوارم شورای نگهبان نیز تا ساعتی دیگر نظر نهایی خود را نسبت به لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کند. به گفته حجت الاسلام جعفری لایحه رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد.

از روز اولی که معلمان وارد کلاس درس می‌شوند، رتبه بندی خواهند شد، از طرفی همه کارکنان وزارت آمورش و پروش که در حکم کارگزینی آن‌ها معلم درج شده است نیز شامل این لایحه خواهند شد و سه شاخصه حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل فرهنگیان در رتبه بندی لحاظ می‌شود.

در رتبه بندی معلمان اولین رتبه، یعنی «آموزشیار معلم» ۴۵ درصد، دومین رتبه «مربی معلم» ۵۵ درصد، سومین رتبه «استادیار» معلم ۶۵ درصد، چهارمین رتبه «دانشیار معلم» ۷۵ درصد و پنجمین رتبه «استاد معلم» ۹۰ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر