کد خبر: 1080986
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
فرمانده تیپ ۴۴قمربنی هاشم علیه السلام:
فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در کنار مرزبانی از کیان اسلامی، برنامه مردم یاری و محرومیت زدایی را در دستور کار داریم.
رحیمی

سردار حمید محمدی در بازدید مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از منطقه مأموریت این یگان در مرزهای جنوب شرق کشور گفت: رزمندگان غیور استان چهارمحال و بختیاری، همچون دوران دفاع مقدس و مأموریت های مختلف در دفاع از حرم آل الله و مناطق مرزی شمالغرب و جنوب غرب، با تمام توان و آمادگی کامل حافظ بخشی از مرزهای جنوب شرق است.

وی، با اشاره به اهمیت اتحاد و انسجام داخلی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: وحدت و همکاری اقوام و مذاهب مختلف همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.

سردار محمدی ادامه داد: امروز شاهد وحدت اقوام بختیاری و بلوچ برای پاسداری از مرزهای جنوب شرق هستیم، که این اتحاد ثمره خون شهدای عزیز و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.

سردار محمدی، در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که مردم یاری رسالت ما در کنار مرزبانی است، به مناسبت عید سعید مبعث با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، مسوول نمایندگی ولی ففیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، تعدادی بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند بخش بم پشت از شهرستان سراوان توزیع شد.

وی افزود: تاکنون بیش از۲۵۰۰بسته کمک مومنانه و لوازم التحریر آماده و بین خانواده های نیازمند در منطقه تحت مأموریت تیپ ۴۴ حضرت قمربنی هاشم علیه السلام توزیع شده است.

فرمانده یگان رزم استان، تلاش برای خدمت رسانی به روستائیان در زمینه های عمرانی، بهداشتی و درمانی را از دیگر برنامه های تیپ ۴۴حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه مرزی جنوب شرق عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر