کد خبر: 1080982
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
امام جمعه موقت شهرکرد گفت:
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دشمنان که تا پیش از انقلاب اسلامی ما را به چشم حقارت نگاه می‌کردند، امروز از شجاعت ملت ایران و موفقیت‌های تاریخی آن احساس خطر می‌کنند.
رحیمی

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با تبریک اعیاد شعبانیه و توصیه نمازگزاران به تقوای الهی گفت: دشمن از موفقیت‌های کشور وحشت دارد و از همین رو سعی می‌کند به اَشکال مختلف جلوی پیشرفت ایران را بگیرد که ملت ایران باید همواره هوشیار بوده و پشتیبان نظام خود باشند.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلابی دینی است و بر اساس ارزش‌های اسلامی شکل گرفت و در همین مسیر به سربلندی‌های بسیاری دست پیدا کرد و امروز علما در جایگاه والایی قرار دارند.

زهد و ساده‌زیستی رهبران انقلاب اسلامی از جلوه‌های زیبا و نیک انقلاب اسلامی است، امام خمینی (ره) وقتی سکاندار کشور شد به قصر‌های سلطنتی عنایت نکرد و در یک حسینیه نیمه ساز سکنی گزید و به زندگی ساده خود ادامه داد و رهبر معظم انقلاب هم به عنوان پیرو امام راحل زندگی ساده دارند.

این ساده‌زیستی و زهد برگرفته از مکتبی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در آن تربیت شده‌اند و باید تا می‌توان آن را اشاعه داد.

حماسه شهدا و ایثارگران در هشت جنگ تحمیلی و تبلیغات فرهنگی بزرگ که از سوی انقلاب در سراسر جهان رخ داده از دیگر جلوه‌های بارز انقلاب اسلامی است.

به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از علما در سطح جهان تبلیغات بسیاری کرده‌اند، هم اکنون در کشور‌های بزرگ صد‌ها هزار شیعه داریم که به برکت انقلاب اسلامی در برابر ابرقدرت‌ها و سودجویان استقامت و شجاعت از خود نشان می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر