کد خبر: 1080466
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف فرار مالیاتی یک شرکت خصوصی به ارزش ۱۰۸ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال در ساوه شد که مدیرعامل این مجموعه به دستگاه قضا معرفی شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی درجمع خبرنگاران  با اشاره به فرار مالیاتی یک شرکت خصوصی اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به کشف فرار مالیاتی یک شرکت خصوصی به ارزش 108 میلیارد و 353 میلیون ریال شده است.

وی افزود: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی و برخورد با مخلان نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی، با رصد هوشمندانه روند مالی یک شرکت خصوصی در شهرستان ساوه از فرار مالیاتی آن مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضائی به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی از این شرکت بازدید و ضمن انجام اقدامات میدانی و جمع‌آوری اسناد مالی دریافتند که مدیرعامل این شرکت با جعل اسناد مالی، فاکتورسازی و عدم انجام تکالیف قانونی دیگر درآمد حقیقی حاصل از فعالیت شرکت خود را از دید ماموران مالیاتی پنهان و به مبلغ 108 میلیارد و 353 میلیون ریال فرار مالیاتی داشته است.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و تنظیم پرونده، مدیرعامل این شرکت خصوصی را برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار