کد خبر: 1080118
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه:
فاز تکمیلی بیمارستان سیار تخصصی ویژه بیماران حاد تنفسی شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه روز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با ظرفیت ۱۵۰ تخت در محل سپاهان‌شهر اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارجوان انلاین اصفهان ، پیش از این فاز اول این بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰ تخت آماده شده بود و با اضافه شدن ۱۵۰ تخت دیگر مجموع تخت‌های این بیمارستان به ۲۵۰ تخت رسید.

سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه افتتاح فاز دوم بیمارستان تخصصی سیار سپاه در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بیمارستان امکانات ویژه بیماران تنفسی و تمام شاخص‌های دانشگاه علوم پزشکی را دارد و از این ظرفیت برخوردار است که ۲۵۰ تخت را در به سرعت آماده کند و در خود جای دهد.

وی افزود: موضوع مهم مدنظر ما این بود که در بعضی از این پیک‌ها ممکن است بیمارستان‌ها تختی برای بیمار نداشته باشند و سپاه بیمارستان خاص این موضوع داشته باشد که در همین جهت ۲ سال پیش که کرونا شروع شد به بیمارستان شهید صدوقی دستور دادیم که این را دنبال کنند و توانستیم ۱٠ ماه پیش فاز اول این راه‌اندازی کنیم و اکنون هم که فاز دوم افتتاح شد.

پاکپور گفت: در کل کشور ۶ یا ۷ بیمارستان سیار خاص حاد تنفسی داریم که در پشتیبانی بیمارستان‌های ما هستند که هرکجا نیاز باشد ما این‌ها را فعال می‌کنیم و هرجا که وزارت بهداشت درخواست کند، در کوتاهترین زمان مستقر می‌شوند و پذیرش بیمار می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: این بیمارستان‌ها با تمام امکانات است، در این بیمارستان‌ها برق برای اکسیژن خیلی مهم است؛ بنابراین ما چند لایه را دیدیم که علاوه بر سیستم برق شهری، ژنراتورهایی هم راه‌اندازی شده است که هیچ موقع مشکل برق نداشته باشیم.

وی افزود: همه تخت‌های ما اینجا مانیتور و اکسیژن دارد و همه ویژگی‌های مورد نیاز یک بیمارستان حاد تنفسی در اینجا وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر