کد خبر: 1078625
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
همزمان با دهه مبارک فجر :
همزمان با دهه مبارک فجر و در ارتباط تصویری با معاون اول رئیس جمهور، چهار طرح آموزشی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
رحیمی

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، چهار طرح آموزشی با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز و خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری و همزمان با سراسر کشور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور بهره‌برداری شد.

کامران رهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: این چهار طرح آموزشی در قالب ۲۷ کلاس درس در شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، اردل و بروجن بهره‌برداری شد.

با افتتاح این مدارس، سه هزار و ۹۲۰ متر به فضای آموزشی استان افزوده شد و برای احداث این فضا‌های آموزشی بیش از ۱۸۱میلیارد ریال اعتبار ملی، خیری و استانی هزینه شده است.

یک مدرسه ۶ کلاسه در فرادنبه بروجن، یک مدرسه ۶ کلاسه در امام قیس، یک مدرسه ۹ کلاسه در اردل و یک مدرسه ۶ کلاسه در چلگرد بهره‌برداری شد که از این تعداد ۲ مدرسه با کمک خیرین و ۲ مدرسه با اعتبارات ملی و استانی احداث شده است.

۳۴ طرح آموزشی و ورزشی همزمان با دهه فجر در استان کلنگ زنی شد که با تکمیل این طرح‌ها ۱۰۰ کلاس درس به فضا‌های آموزشی استان افزوده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر