کد خبر: 1078424
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
در ششمین روز از دهه مبارک فجر:
مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای عبداله آباد از توابع شهرستان سرخه در ششمین روز از گرامیداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
مرتضی داودی

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان توجه به روستاها و بسط و گسترش خدمات و امکانات زیر بنایی به آنها را در راستای توسعه عدالت و رفاه اجتماعی نظام اسلامی دانست و گفت: گازرسانی به روستاها از مهمترین مصادیق اجرای این رویکرد است و امروز ما به عنوان خدمتگزاران مردم بسیار خرسندیم که شاهد بهره برداری از بی سابقه ترین و بالاترین حجم خدمات شرکت گاز استان سمنان طی سالیان اخیر در شهرستان سرخه هستیم.

علیرضا اعوانی با اشاره به اهمیت این پروژه در سطح شهرستان سرخه گفت: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به این روستا پوشش گاز در بخش روستایی شهرستان سرخه به حدود 91 درصد رسید و امیدواریم در آینده شاهد برخورداری تمامی روستائیان عزیز هم استانی از این نعمت خدادادی باشیم.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت انرژی در توسعه و رونق تولید خطاب به اهالی حاضر در مراسم گفت: امیدواریم بهره برداری از این پروژه علاوه بر ارتقای سطح رفاه ساکنین منجر به ایجاد رونق بخش تولید، کشاورزی و اشتغال پایدار این منطقه گردد.

اعوانی با اشاره به اجرای حدود 12 کیلومتر خطوط شبکه ي توزيع گاز و نصب 78 فقره علمک با صرف اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال گفت: با اجراي این طرح حدود 41 خانوار روستايي و همچنين 3 واحد توليدي واقع در مسیر نيز از نعمت گاز برخوردار شده اند.

لازم به توضيح است علاوه بر پروژه ي گازرساني به روستاي عبداله آباد، به صورت همزمان 4 پروژه ي گازرسانی در شهرستان سرخه به بهره برداري رسيد و با احتساب یک پروژه کلنگ زنی در این شهرستان، مجموعا 29 ميليارد تومان سرمايه گذاري انجام شده است؛ در پروژه هاي مذكور جمعاً حدود 5 كيلومتر خط تغذيه و بيش از 50 كيلومتر شبكه ي توزيع گاز و 2 باب ايستگاه تقليل فشار و 108 مورد انشعاب اجرا گرديده كه در نتيجه ي آن تعداد 30 واحد صنعتی و کشاورزی نيز از نعمت گاز برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در پایان ضمن تشکر از همه عوامل اجرایی به جهت همکاری در امر گازرسانی، از اهالی محترم روستا خواست با رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار