کد خبر: 1076619
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
جانشين فرمانده كل انتظامي عنوان نمود
سردار رضایي گفت:بايستي در راستاي تقویت و توان رزمي کارکنان سازمان و ارتقاء شأن و جايگاه خدمتي آنها در عرصه دفاع از امنيت و آسايش مردم تلاش مضاعف داشته باشیم.

سردار "قاسم رضایي" در جلسه كميسيون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي با قدرداني از تلاش و زحمات مجموعه انتظامي استان در برقراري و ثبات امنيت در اين استان بيان داشت: هم افزايي درون سازمان امكان پذير و با دوام است.

وي با اشاره به اينكه مهمترين عامل ارتقاء مجموعه انتظامي اعتماد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است، خاطر نشان كرد: اين مهم در سايه تاييدات معظم له به اين مجموعه محقق شده که این مهم وظيفه ما را سنگين تر مي كند.

جانشين فرمانده كل انتظامي كشور با تاکید بر سنگين تر شدن مسئوليت پليس به واسطه اين ارتقاء جايگاه، افزود: مجموعه پليس بايد با تلاشي دو چندان خدمات شايسته اي را با اهتمام به اقتدار به آحاد جامعه ارائه كند.

سردار رضایي اقتدار توام با مهرباني را دستاورد مهم فرماندهي كل انتظامي كشور دانست و اظهار داشت: بايد در راستاي حفظ اين جايگاه تلاشي مضاعف در راستاي حفظ اعتماد مردم صورت پذيرد.

وي با تاكيد بر انسجام و هم افزايي درون سازماني، اظهار داشت: مردم بايد بدانند كه مجموعه انتظامي پاسخگوي آنهاست و معضلات و مشكلات آنها را به مراجع ذيربط انتقال مي دهد.

این مقام ارشد انتظامی در کشور از اقتدار، اقدام به موقع، تكليف مداري و خودباوري به عنوان فرهنگ سازماني ياد كرد و گفت: منزلت پليس، لباس مقدس خدمت است كه در سايه انسجام و هم افزايي محقق خواهد شد.

وي تعصب به لباس مقدس خدمت رساني به مردم را از مهمترين ويژگي پليس دانست و خاطر نشان كرد: بايستي در راستاي تقویت و توان رزمي کارکنان سازمان و ارتقاء شأن و جايگاه خدمتي آنها در عرصه دفاع از امنيت و آسايش مردم تلاش مضاعف داشته باشیم.

جانشين فرمانده كل انتظامي كشور بر لزوم تقدير از اقدامات شاخص و شایسته كاركنان در راستاي ارتقاء انگيزه خدمتي تاکید و تصريح كرد: روحيه و انگيزه، مهمترين عامل توان عملياتي و رزمي پليس به شمار مي رود.

سردار رضايي با اشاره به اينكه همه ما در مجموعه پليس اعضاء يك خانواده بزرگ هستيم، ادامه دارد: شايسته و لازم است كه همه با ايثار در جهت رفع نواقص و معايت و ارتقاء هم افزايي سازماني تلاش كنيم كه اين مهم بركات الهي را به همراه دارد.

وي همچنين با تاكيد بر مثبت گرايي به عنوان يكي از ويژگي هاي سازماني در مجموعه انتظامي افزود: مجموعه فرماندهان و مديران انتظامي بايستي با اشرافيت كامل به اختيارات سازماني خود در برخورد با هنجارشكنان با اقتدار از آن دفاع كنند.

اين مقام ارشد انظامي كشور با اشاره به اینکه 7 هزار و 100 شهيد استان مركزي به عنوان نماد اقتدار و اعتبار كشور محسوب می شوند، گفت: شهدا سرمايه هاي بزرگ انقلابند كه باعث مي شود ما بيشتر احساس تكليف كرده و با مجاهدت بيشتر در راه اهدافمان بكوشيم.

سردار رضایي در ادامه بيان داشت: با توجه به اينكه استان مركزي در همجواري 8 استان كشور به عنوان كوريدور شمال به جنوب و شرق به غرب كشور به شمار مي رود از اهميت ويژه اي در تامين امنيت برخوردار است.

وي با تاكيد بر پالايش دقيق راه هاي استان و رفع معايب و نواقص آنها در حوزه راه و راهور، تصريح كرد: به لحاظ امنيتي با توجه به حجم گسترده ترددها در محورهای مواصلاتی استان مرکزی بايد اقداماتي دقيق و پيشگيرانه به صورت مستمر در این خصوص انجام شود.

اين مقام ارشد انتظامي در کشور عنوان داشت: پلیس به اندازه وظيفه و توان عملياتي فرد بايد در حوزه امنيتي ورود پیدا كرده و با هر گونه ناهنجاري و ناملايمات اجتماعي به شايستگي همراه با اقتدار و مسئوليت پذيري برخورد کند.

سردار رضایي با تاكيد بر رعايت اصول سازماني به عنوان يكي از وظايف اصلي پليس در جامعه، تصريح كرد: رعايت دقيق اين اصول در چارچوب حوزه ماموريتي سازمان در توان رزمي تاثير بسزايي دارد.

وي همچنين استمرار قرارگاه هاي متشكله در مجموعه فرماندهي انتظامي استان ها را مهم برشمرد و افزود: اين قرارگاه ها به عنوان بازوهاي عملياتي پليس بايد به نحوي مطلوب و شايسته در ارتقاء عملكردها اقدام كنند.

جانشين فرمانده كل انتظامي جمهوري اسلامي ايران از كلانتري ها و پاسگاه ها به عنوان ويترين در این سازمان یاد کرد و بر كيفي سازي آنها تاكيد و در پايان بيان داشت: آموزش بايد در حوزه مديريتي و رده خدمتي به شكلي كاملا تخصصي و در راستاي ارتقاء سطح كيفي و عملياتي صورت پذيرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار