کد خبر: 1076113
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
محمد خاکپور بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان از قبول مسئولیت در این باشگاه امتناع کرد.
 محمد خاکپور بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، اخیراً با پیشنهاد قائم مقامی این باشگاه از سوی رضا درویش مدیرعامل جدید سرخپوشان مواجه شده است. خاکپور که پیش از این در مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو، هدایت تیم زیر ۲۳ سال کشورمان را در اختیار داشت، پس از پایان این مأموریت از پست‌های فنی و مدیریتی فوتبال دور بوده است و به همین دلیل برای بسیاری جالب توجه بود که آیا این بار حاضر می‌شود به فوتبال برگردد یا خیر.

سرمربی سابق تیم زیر ۲۳ سال کشورمان در واکنش به این اتفاق و پیشنهاد قائم مقامی باشگاه پرسپولیس، متنی را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد که عیناً در زیر می‌آید:

هوالحق

هر که در عشق سر از قله برآرد هنر است
همه تا دامنه‌ی کوه تحمل دارند

این افتخار را داشتم که در گذشته به‌عنوان بازیکن در خدمت تیم پرسپولیس باشم و از این فرصتی که به من داده شد، به افتخارات بسیاری دست یافتم و به همین دلیل همواره سپاسگزار این باشگاه و طرفداران آن هستم.

پرسپولیس تیمی مردمی و باریشه است که حضور و عضویت در هر پستی در این باشگاه برای هر شخص باعث افتخار و مباهات است و عملکرد این تیم بزرگ و نتایجش تأثیری مستقیم در زندگی روزمره طرفدارانش دارد.

امروز صحبت‌هایی مبنی بر لطف و عنایت مسئولان باشگاه و اراده آن‌ها در گماردن بنده در یکی از پست‌های مدیریتی باشگاه سؤالاتی را در اذهان عمومی و محافل ورزشی به وجود آورده است که لازم دانستم تا دیدگاه خود را به سمع و نظر علاقه‌مندان به این بحث برسانم.

مدیریت یک امر کاملاً تخصصی و قابلیتی است و با توجه به اینکه انسان صاحب اختیار است و اختیار داشتن برای او مسئولیت ایجاد می‌کند، بنابراین انسان به علت اینکه در بسیاری از اعمال و کار‌های خود اختیار دارد، باید جوابگوی اعمال خود باشد و عواقب آن را بپذیرد؛ لذا همانطور که عرض کردم عملکرد تیم پرسپولیس تأثیر مستقیم در زندگی روزمره طرفدارانش دارد و شخصی که مدیریت این باشگاه را اختیار می‌کند، باید متخصص، قابل و مسئولیت‌پذیر باشد که اینجانب خود را در این زمینه به اندازه کافی قابل نمی‌دانم.

اگر امروز معیشت مردم و زندگی روزمره آن‌ها دچار چالش و در معرض خطر است، به همین دلیل است که عده بی‌شماری از مسئولان به این امر توجه نکرده و پست‌های مدیریتی را بدون تخصص و قابلیت اشغال کرده‌اند.

امیدوارم این دیدگاه در جای جای بدنه مدیریتی کشور، موردنظر قرار گیرد تا از عملکرد ما عواقب مثبت و بهینه‌ای عاید مردم عزیز شود.

پرسپولیس همواره در قلب طرفدارانش زنده است و بهترین‌ها را برای تیم محبوبم آرزومندم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار