کد خبر: 1075642
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

رپورتاژ آگهی/ اگر به فکر خرید سرویس خواب هستید و سری به فروشگاه‌های مختلف زده باشید، متوجه می‌شوید که در سرویس خواب‌های مختلف اجزای متفاوتی وجود دارد. از طرفی سرویس خواب زوج‌ها، کودکان، دخترها و پسرها ممکن است تفاوت‌های زیادی داشته باشند. به همین دلیل، احتمالاً سؤال سرویس خواب شامل چه چیزهایی می‌شود و سرویس کامل چه اجزایی دارد، ممکن است در ذهن شما هم به وجود آمده باشد.

ما در این مقاله قصد داریم ابهامات در مورد سرویس خواب کامل و اجزای آن را برطرف کنیم و به سؤالات مشابهی که برای بسیاری از افراد در هنگام خرید سرویس خواب پیش می‌آید، پاسخ دهیم. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سرویس خواب کامل شامل چه چیزهایی است؟

هر دسته از انواع سرویس خواب‌ها اجزای متفاوتی دارند. برای مثال سرویس خواب کودک ممکن است دارای اجزای بیشتری نسبت به سرویس خواب عروس باشد. با این حال اگر بخواهیم به سؤال سرویس خواب شامل چه چیزهایی می‌شود به صورت کلی پاسخ دهیم، می‌توانیم به موارد زیر را به عنوان اجزای اصلی اشاره کنیم:

تخت: اصلی‌ترین و ضروری‌ترین بخش سرویس خواب که بخش اصلی هزینه خرید سرویس خواب کامل را شامل می‌شود

پاتختی: از اجزای غیرضروری سرویس خواب که استفاده از آن به سلیقه شما و فضای اتاق‌خواب بستگی دارد.

میز توالت: برای سرویس خواب‌های دو نفره و عروس ضروری است.

آینه: از اجزای ضروری سرویس خواب که می‌تواند متصل به میز توالت باشد یا به صورت جدا در اتاق‌خواب قرار بگیرد.

کمد: یکی از اجزای جانبی و غیرضروری سرویس خواب که استفاده از آن به سلیقه شما بستگی دارد

پاف: در اتاق‌خواب‌های بزرگ استفاده می‌شود و معمولاً جزئی از سرویس خواب عروس است

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می‌شود؟

فرقی نمی‌کند که به دنبال سرویس خواب ایرانی یا سرویس خواب ترک و خارجی باشید؛ در هر صورت اگر می‌خواهید سرویس خواب کاملی داشته باشید، باید مواردی که نام بردیم را در لیست خرید خود قرار دهید. در ادامه بیشتر با هر یک از اجزای سرویس خواب کامل آشنا می‌شویم.

سرویس خواب عروس شامل چه مواردی است؟

سرویس خواب عروس یکی از انواع پرطرفدار و خاص سرویس خواب است. بسیاری از تازه‌عروس‌ها حساسیت زیادی در انتخاب سرویس خواب خود دارند و می‌خواهند بدانند سرویس خواب کامل عروس شامل چه چیزهایی می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم سرویس چوب عروس از نظر اجزا تفاوتی با سرویس خواب کامل معمولی ندارد. تخت، پاتختی میز توالت، آینه، کمد و پاف از اجزای اصلی سرویس خواب عروس هستند. با این حال، اندازه تخت، ارتفاع تخت، نوع میز توالت و کمدها در سرویس عروس ممکن است با سرویس خواب معمولی متفاوت باشد.

از طرفی، چینش اتاق‌خواب به سلیقه هر فرد بستگی دارد. بنابراین ممکن است بعضی از تازه‌عروس‌ها، اجزای غیرضروری مانند پاف و پاتختی را از لیست خود حذف کنند. بسته به فضای اتاق‌خواب بعضی دیگر ممکن است علاقه داشته باشند در کنار اجزای اصلی سرویس اتاق‌خواب، با خرید مبل آنلاین ارزان فضای متفاوتی را برای اتاق‌خواب خود ایجاد کنند.

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می‌شود؟

سرویس خواب نوزاد شامل چیست؟

سرویس خواب نوزاد دارای تفاوت‌های اساسی با سرویس خواب کامل معمولی است که زوج‌ها یا فرزندان بزرگسال در اتاق‌خواب خود قرار می‌دهند. سرویس خواب کامل نوزاد ایرانی که معمولاً در سیسمونی نوزاد قرار می‌گیرد، شامل موارد زیر می‌شود:

تخت نوزاد

کمد نوزاد

درآور نوزاد

ویترین و جا عروسکی

شلف دیواری

علاوه بر این که در سرویس خواب کامل نوزاد گزینه‌های مانند پاتختی، پاف و میز توالت وجود ندارد، نوع تخت و کمد آن‌ها نیز متفاوت است. تخت نوزاد دارای حفاظ است و کمد نوزاد نیز نسبت به کمدهای معمولی کوچک‌تر هستند. همچنین در سرویس نوزاد تلاش می‌شود تا امنیت کودکان خردسال موردتوجه بیشتری قرار بگیرد. در نتیجه معمولاً همه وسایل موجود در سرویس کامل نوزاد دارای لبه‌های گرد هستند و سعی شده از شیشه در آن‌ها استفاده نشود.

سرویس خواب دخترانه و پسرانه؛ آشنایی با اجزای سرویس خواب کامل نوجوان

سرویس خواب کامل نوجوان معمولاً شامل تخت، میز، کمد و آینه می‌شود. استفاده از پاف و پاتختی در سرویس خواب جوان و نوجوان چندان رایج نیست. علاوه بر این، سرویس خواب دخترانه و پسرانه هم باهم متفاوت است. میز توالت یکی از اجزای اصلی سرویس خواب دخترانه است که در سرویس خواب کامل پسرانه دیده نمی‌شود. از تفاوت‌های مهم سرویس خواب دونفره و جوان می‌توان به اندازه تخت اشاره کرد. تخت نوجوانان عرضی بین 90 تا 100 و طول 200 سانتی‌متری دارد. علاوه بر این معمولاً در اتاق‌خواب جوان و نوجوان درآور نیز در کنار اجزای اصلی سرویس خواب قرار می‌گیرد.

همان‌طور که اشاره کردیم هرکسی می‌تواند با سلیقه خود از موارد مختلفی در کنار اجزای اصلی سرویس خواب کامل استفاده کند. برای مثال، در اتاق‌خواب‌های پسرانه‌ای که تلویزیون و کنسول‌های بازی وجود دارد، استفاده از مبل اسپرت نیز رایج است. بنابراین با توجه به بودجه‌ای که برای خرید سرویس اتاق‌خواب خود در نظر دارند و قیمت مبل اسپرت کلاسیک ممکن است بعضی از خانواده‌ها این مورد را نیز به لیست اجزای سرویس خواب نوجوانان پسر خود اضافه کنند.

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می‌شود؟

نکات مهم در هنگام خرید سرویس خواب کامل

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید سرویس خواب، توجه به فضای اتاق‌خواب و میزان بودجه‌ای است که در اختیار دارید. در کنار این موارد، توجه به نیاز و سلیقه شما در چینش اتاق‌خواب هم از جمله مواردی است که باید به خاطر داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم مهم‌ترین بخش بودجه خود را به خرید تخت اختصاص دهید. تخت اصلی‌ترین جزء سرویس خواب کامل است.

اگر فضای کافی در اتاق‌خواب خود ندارید یا بودجه شما محدود است می‌توانید پاتختی، کمد و پاف را از لیست خرید خود حذف کنید. همچنین برای اتاق‌خواب نوزاد و نوجوان نیز سعی کنید سرویس خواب‌هایی را انتخاب کنید که دارای لبه‌های تیز یا اجسام خطرناک مانند شیشه نباشند. در نهایت فراموش نکنید که هرکسی بسته به سلیقه خود می‌تواند چینش و ترکیب سرویس خواب را تغییر دهد و لازم نیست حتماً وسایل خاصی را در اتاق‌خواب خود قرار دهید.

سرویس خواب کامل را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید سرویس خواب کامل یا سایر انواع محصولات چوبی شامل انواع آینه کنسول، میز و مبل هستید، تخت کاووس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید سرویس خواب و محصولات چوبی مدنظر خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در انواع طرح‌های متناسب با سلیقه خود از تخت کاووس خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد و تکمیل اتاق‌خواب رؤیایی خود پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت تخت طاووس سر بزنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار