کد خبر: 1072183
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان در مورد لزوم هماهنگی بین تیم ملی و لیگ گفت: تیم ملی برای ما مهم است و هر کمکی که بتوانیم می‌کنیم، اما امیدوارم طبق برنامه پیش برویم.
 فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان در شرایطی جدید آغاز شد؛ تیم ملی فوتبال زنان برای اولین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کرد و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام می‌دادند تا ضمن برگزاری مسابقات باشگاهی، تیم ملی هم آماده حضور در این رویداد بزرگ شود، اما گاهی در این زمینه ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد. به گونه‌ای که قبل از هفته سوم لیگ سه تیم سپاهان، خاتون بم و شهرداری سیرجان قبول نکردند بازیکنانشان در اردوی ملی شرکت کنند. از طرفی مریم ایراندوست سرمربی ملی هم یکی از مشکلات را درگیری بازیکنان در مسابقات لیگ و آسیب‌دیدگی آن‌ها عنوان کرده بود.

بیان محمودی، سرمربی سپاهان در این مورد به ایسنا گفت: لیگ تا هفته پنجم تقریبا منظم برگزار شد و تنها مشکل ما بحث تیم ملی است که بازیکنانمان را یک هفته در میان در اختیار نداریم. امیدوارم طبق برنامه‌ای که به ما داده‌اند، لیگ تا هفته نهم برگزار شود. امیدوارم با هماهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تعطیلی اتفاق نیفتد. تیم ملی برای ما مهم است و هر کمکی که بتوانیم، می‌کنیم، اما امیدوارم طبق برنامه پیش برویم، چون صحبت‌های ضد و نقیضی در مورد تعطیلی دو هفته‌ای مسابقات بعد از هفته ششم شنیده می‌شود.

او در ادامه افزود: تیم ملی برای ما مهم است و صعودی تاریخی داشت، در نتیجه باید حمایت کنیم. هفته نهم لیگ را تعطیل کنند و همه تمرکز‌ها به تیم ملی معطوف شود تا از جام ملت‌ها دست پر برگردد.

محمودی در ادامه به عملکرد تیم خود در لیگ که با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به بم و سیرجان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد، اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا ابتدا جزو سه تیم برتر قرار بگیریم و در کنار آن با استفاده از پتانسیل تیم، نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم. کار سختی است، چون تیم‌هایی مثل شهرداری سیرجان و بم مدعی هستند، اما بعد از پایان کار تیم ملی، بازیکنان مان را کامل در اختیار داریم و می‌توانیم نیم نگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم.

او با بیان اینکه سطح مسابقات امسال خیلی بالاتر از فصل‌های قبل است، ادامه داد: در سال‌های گذشته تنها دو تیم برای قهرمانی می‌جنگیدند، اما اکنون تمام مسابقات سخت است و نتیجه از قبل قابل پیش‌بینی نیست. این نشان می‌دهد که بازیکنان آکادمی‌ها به سرعت به لیگ اضافه می‌شوند، توانایی فنی و فردی بازیکنان هم افزایش پیدا کرده و به سمت و سویی می‌رود که لیگ زنان پیشرفت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار